automatiske port, dobbelt fløj

lukaszlukasz wrote:Citat:

Der er ikke noget du har to foto, hvis du gerne nogen stod i porten og du du ønsker det tætte mørke

Æstetik præstationer snarere tynde ..Klæbebåndet stik mv.heh ..Som nogen allerede har skrevet, kan du købe en dåse af passende virkelig for sorteper i enhver brand bygge-og el-grossister.Der er ingen hindring, fordi selv om sikkerheden af det igangværende arbejde til bilen du glædeligt ridset ..Hvad angår de limiter for gateway - overflødig ..Mens det var godt udstyret og justeret til gaten motorer zamykałaby være helt lige og der blev afholdt den.Til, hvordan transformer, så du vil gå til den ledige tid er, at han ikke vil have behov for elektricitet (ikke meget), men det kan tage lidt tid i de varme dage og opgive spøgelse ..Alt i alt en cool idé med gennemførelsen af de allerede lidt værre.Hvis jeg var nødt til at anbefale et simpelt eksempel, en chauffør fra en tidligere kollega til alledrogo: DD_elektro.Jeg så, hvordan det fungerer, podłączałem ..Det er ok til et tilstrækkeligt lavt, at det samme vil ikke spille.

Med venlig

lukaszlukasz wrote:

Cylinder lejlighedsvis købt, kontrol er baseret på det populære driver Bramster og wyłącznikach nadmirowo-current (AVT-2471).

Åh jeg tror, at vi har brug for noget sådant;)
Så meget, at jeg er ældre og tungere gate.Er det muligt at anden omdanne "på mere magtfuld"?

PS.Æstetik en smule, men med det vigtige arbejde!

maras2003 wrote:

Åh jeg tror, at vi har brug for noget sådant;)

Så meget, at jeg er ældre og tungere gate.
Er det muligt at anden omdanne "på mere magtfuld"?

Velkommen god idé, fordi når jeg har foretaget kontrol gate med den forskel, at flaskerne af samme udføres silniczków wycierazczek af barnlille og lewarka fra polonaise.Alle de kontrolforanstaltninger er perfekte, jeg netop havde købt i radioen for et par sekunder impuls-5V kontrol resten af min udførelse.Cylinder så stærk, selv om vinteren med sne odśnieżają: D du stadig popracuj over adskillelsesbarrieren på det optiske og orden Trafo blev kun tændt, når åben / lukket porten, hvorfor er det så tid til at gå.Generelt OK, men konceptet er stadig på det udseende, du har brug for at forbedre

pozdrawiam

Hej.
Du kan skrive noget om holdbarheden af en sådan løsning?Der
er plast og metal kædehjul sneglen.For motoren starter altid med skarpkantethedsfaktor holdning af en særlig tilstand.Når porten kører ruszaniu og driver det største øjeblik ścinający tænder, der forårsager at tørre plast.
Om, hvordan man Przewidziałeś?: D

Jeg har en sådan løsning (med rudeviskere motor stik) bruges til at lukke ned for ovnen skorstenen co.:)

Med venlig

Przemek1967m wrote:

en god idé, fordi når jeg har foretaget kontrol gate med den forskel, at flaskerne af samme udføres silniczków wycierazczek af barnlille og lewarka fra polonaise.
Cylinder så stærk, selv om vinteren med sne odśnieżają: D t

pozdrawiam

Przemek1967m wrote:

Trafo ordre blev medtaget kun når åben / lukket porten, hvorfor er det så tid til at gå.

pozdrawiam

Velkommen,
bedes du svare på et par i dag:)

Citat:

og du kan stoppe ved gaten åben?

Det rudeviskere motorer er 12V for dem, men jeg Zasole spænding 24V bevæger sig hurtigere, fordi porten lukkes / åbnes.Med hensyn til holdbarhed er, hvad jeg har til mere end et år, og hvordan narazie silniczkami der var ingen problemer med plast er formålet med vista og ingen spor af slid på dem.Jeg har ikke til motorer og yderligere husets przetrzymaly vinter i august, og der er ikke tilfældet med dem.Jeg har elektronike op af en lille Trafo (12V 500mA) og det store Trafo (24V 7A) er omgivet af en midlertidig ordning, som er ved at løbe på tidspunktet for åbning / lukning af porte, og er indstillet på omkring det tidspunkt, at porten åbnes.Ud dorobilem lygte, som er sluttet til et skifte czasowka og zmierzchowym (lygten er monteret før garagen).Jedynay element, der er ikke gjort przezemnie til to-kanals-driver, når du trykker på knappen på fjernbetjeningen i et par sekunder giver impuls til 5V (føreren fik jeg fra en ven, fordi de ikke arbejde, og det er fast og bruges til at styre porten).Lagt efter 2 [minutter]:czasowke kan gøres med de to kondensator og potentiometer tranzystoró de regulerer driftstid og selvfølgelig nogle, der vil relay enhver załączal Be et kredsløb enhed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back