Autostart kredsløb til en elektrisk generator

K

ksnl2008

Guest
Hej, jeg har brug for et kredsløb til at starte en elektrisk generator automatisk, når strømmen er fiasko, og derefter stoppe det, når strømmen er tændt. kan nogen hjælpe mig please? er der nogen idé baseret på microcontroller (specielt PIC micro). Jeg har en 3KV el-generator, og der er ingen self-start option i det. Tak.

Hvis u har en konventionel generator, der behøver at blive startet ved at trække i et reb ..... så u har brug for en automatisk starter kit først, som stort set består af en motor, et batteri, en magnetventil switch og mekaniske inventar. Bagefter alle u behøver er et par relæer at skifte gen, når strømmen svigter, og at slukke for det, når strømmen bliver levende igen

Jeg har allerede startpakke. Jeg har kun brug for en Relay kredsløb til at starte generatoren. tak

Er der nogen yderligere nyheder om dette emne. Jeg har kigget på at gøre noget som dette i et stykke tid nu. Ikke sikre, hvis nogen interesse i at tilføje en inverter tidspunkt at tage op kløften fra strømafbrydelse til generator kommer på nettet.

Faktisk den nævnte ide kan foretages ganske enkelt ved anvendelse af 2-3 timer LM555 IC'er. For at udløse cranking, bør et relæ aktiveres efter en forsinkelse på 3-4 sekunder for at bekræfte strømsvigt, og at stoppe en anden relæet aktiveres efter 2-3 sekunder efter power genoptagelse og bør strømløse efter generatoren er stoppet fuldstændigt . Men denne opsætning vil kun arbejde effektivt med diesel køre generatorer. Benzin køre motorer vil normalt kræve "choker" eller anden form for overgangen til petroleum på visse modeller. Nogen måder her er et fremragende produkt fra M / S Forenede 7 teknologier, som vil starte / stoppe generatoren på bare trykke på en knap på fjernbetjeningen håndsender. Enhver brugerdefineret gjort IDES kan også udvikles på det nævnte sted. Held og lykke. http://www.united77.com/RemoteDG.htm

[Quote = fsahmed, 541.002] Hvis u har en konventionel generator, der behøver at blive startet ved at trække i et reb ..... så u har brug for en automatisk starter kit først, som stort set består af en motor, et batteri, en magnetventil switch og mekaniske inventar. Bagefter alle u behøver er et par relæer at skifte gen, når strømmen svigter, og at slukke for det, når strømmen bliver levende igen [/QUOTE] Hej, Jeg har en konventionel generator (trække et reb én). Kan nogen fortælle mig, hvordan man gør dette startpakke.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back