avrisp MKII klon firmware arbejder på pc, men ikke i Laptop

S

shamikrudra

Guest
Jeg bruger AvrMini avrisp MKII klon firmwaren i usbasp hardware det fungerer fint på mit skrivebord, men ikke på min laptop laptop identificerer enheden som avrisp MKII, men avrstudio ikke i stand til at kommunikere med det, men samme hardware arbejder på min bærbare computer, når du bruger usbasp farmware. kan nogen pls identificere problemet? hvad er defrence i kommunikation i avrisp MKII og usbasp?

Hej, Peope med Pickit2 programmør bruger en bærbar computer til tider har et lignende problem. Dens normalt forårsaget af USB-spænding på en bærbar computer bliver for lav, at løsningen er at bruge et eksternt USB-hub, så programmøren får en god 5v

Jeg bruger AvrMini avrisp MKII klon firmwaren i usbasp hardware det fungerer fint på mit skrivebord, men ikke på min laptop laptop identificerer enheden som avrisp MKII, men avrstudio ikke i stand til at kommunikere med det, men samme hardware er arbejder på min bærbare computer, når du bruger usbasp farmware. kan nogen pls identificere problemet? hvad er defrence i kommunikation i avrisp MKII og usbasp?
Er du sikker på både bærbare og stationære har den samme version af AVRSTUDIO installeret. Hellere prøve at geninstallere AVR Studio i den bærbare computer

Avrstudio version er ens i begge 4,18 med SP3 også forsøgt med 4,17 resultatet er de samme, jeg kan ikke bebrejde den hardware, da samme er arbejdet med usbasp farmware. efter undersøgelse konstaterede jeg, at batchoverførsel kan fejle på bærbare computere. kan jeg ændre noget som helst i kode til at prøve i bærbare? hvis ja, hvor stor overførsel kode er i V-USB.

Kan nogen fortælle mig, hvorfra 68 ohm værdi kommer til usb data linjer? det er strømbegrænsende modstand? Hvad er formlen for denne værdi?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back