Azimutal routing

B

binu G

Guest
hvilke værktøjer støtte vinkelområde routing.
leder efter en kraftig en.

binu g

Mentor Power PCB er stille nyttige
Dens let at bruge og rolige kraftfuld.

En leverandør, kom til mig for at indføre den nye version af Zuken's cadstar software.Cadstar 6.0.Den nye version synes rolig god, men
jeg har endnu til at afprøve det.
Gratis brug n hente, men visse funktioner deaktiveres for freewares.

"Den nye forbedrede CADSTAR Express Software giver dig mulighed for at bruge al den funktionalitet CADSTAR 6, med en øget design grænse på 50 biblioteks komponenter og 300 pins"

Her
er hjemmesiden
http://www.cadstarworld.com/downloads.asp

HejHovedsagelig vinkelområde rutning af 45 grader er muligt i alle EDA software.Men cirkulære routing er ikke understøttet i mange eda platforme som kræves i nogle ciritcal boards.I gøre cirkulaeret routing i AutoCAD og import til P * otel og puder.

regasrds
Amjad

Hej,
u pleje at forklare forskellen mellem vinkelområde rutning af 45 graders og cirkulær routing?Jeg er en lil tabt og ikke stille få pic

taring

taring77,

For meget høj hastighed (mikroboelgeudstyr vifte) design, den skarpe 45 og 90 degree angles af PCB routing spor udgøre en variation i de observerede impedans på linjen, så vidt jeg ved primært på grund af huden virkning.Designere, der arbejder på disse organers behov for at lægge attantion til den måde, de ændrer retning af deres spor, gør en blid (cirkulære) kurven er meget bedre på det signal, end at bruge en skarp vinkel ...

vil det skabe en betydelig indvirkning i konstruktionen.
op, hvad udvide tolerance forskellen kan bemærket.når en konstruktion med en vinkel og digonal routing er afprøvet.binu g

Citat:

For meget høj hastighed (mikroboelgeudstyr vifte) design, den skarpe 45 og 90 degree angles af PCB routing spor udgøre en variation i de observerede impedans på linjen, så vidt jeg ved primært på grund af huden virkning.
Designere, der arbejder på disse organers behov for at lægge attantion til den måde, de ændrer retning af deres spor, gør en blid (cirkulære) kurven er meget bedre på det signal, end at bruge en skarp vinkel ...

Jeg har arbejdet med 2,5 Gb / s serial for et par år og 45's synes ikke at være noget problem - jeg husker at se på en Motorola ECL design guide hvor cirkelbuer eller 45's med de punkter, glatbarberet off blev foretrukket til 45, men mange tusinde ECL designs er rundt, som ikke følger denne guidline - en artikel, jeg tror på Ultracad.com selv siger, at 90's bør ikke være et problem, kunne være den tredje artikel i den sidste post.

SiGiNT

For alle HSD, ortogonale routing er god, uden diagonal chamfers / miters på alle hjørner, og hvis vi bruger chamfers på spor hjørner, kan vi beregne den længde, hvor meget kunne chamfer længde for HSD-ECL.Dette kan være nævnt i bogen, "EMC complaince ....." af Montrose.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back