Børne legetøj svinge ... konvertere fra batterier til stikket i

D

dunerider650

Guest
Hej alle im ny til dette forum, bare på udkig efter noget hjælp.Vi har denne baby swing, der tager 3, D celle batterier er de 4,5 volt alle sammen.De passer ind i sving, ligesom fjernbetjeningen biler og sådan ... en fjeder i den ene ende, der er negative og positive ende på den anden side .... jeg kunne knytte tråde til alle 3 positive stillinger derefter forbinde dem til ét. ... at gøre det samme med den begrundelse, stillinger og derefter få en konverter til muren, der går til 4,5 v. Vil det fungere? .. jeg ved virkelig ikke se, hvorfor ikke, medmindre ved at forbinde alle de positive sammen det måske virkning noget.

Det bør arbejde, skal bare sørge væggen adapteren giver den nuværende kræves for legetøjet.

Faktisk, som ikke vil arbejde.De 3 batterier i serie, hvilket betyder, at den negative ende af første batteriet er tilsluttet den positive ende af det andet batteri og den negative ende af det andet batteri er koblet til den positive ende af den tredje batteriet.Ved at forbinde de 3 positive stillinger sammen, og de 3 negative stillinger og du vil have en død kort mellem positive og negative.Den rigtige måde er at finde de positive batteriterminaldæksler, der går på banen, som regel ved hjælp af on-off-switch, og tilslutte denne til den positive terminal på din strømforsyning.Find batteriets minuspol, som går til kredsløbet jorden og forbinde dette til den negative terminal i din strømforsyning.Se bort fra de andre batteripolerne.

MikeOhio er korrekt, jeg forstod ikke den første sted 3 ledninger til de 3 positive forbindelser og andre 3 ledninger til den negative.

Det bør være en ledning til en positiv og en til negativ.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back