Bandpass nogen?

R

roustabout

Guest
I dont forstå betydningen af bandpass.Kan nogen foreslår mig, hvad skal jeg læse for at forstå dette begreb bandpass, bredbånds-og osv. Tak

Du kan læse teorien om filter.Eksempel, lowpass filter, highpass filter, bandpass filter eller band afvise filter.Om Bredbåndstransmissionssystemer, som definitionen af ITU, alle data stream med båndbredde højere 2.048 MHz (Europa) eller 1.544MHz (South Africal) kaldes bredbånds (bredbånd), hvis den er lavere er snævre bånd.
Det er min mening, så du kan kontrollere det.Farvel

Hi Friend,

Der er masser af bøger til rådighed på filter design og syntese.Disse alle afgjort omfatter et kapitel eller to om det grundlæggende også.Alternativt i alle elementære elektronik bog, vil du finde disse oplysninger.Der er en bog fra R Rhea ved Nobel, hvilket ville være en god start, hvis du er til at fokusere på passive filtre.

Hilsen.

Bandpass filtre er filtre, som kun tillader transmission af et bestemt band af frekvenser og forkaste alle andre (i teorien!) Over og under

Normalt resonators er brugt til at nå bandpass filtre, der er elementer, der har en meget hyppigt selektiv reaktion

Hvis du ønsker at vide om filtre derefter gå længere end Bibelen - Matthei, Young & Jones!

Du skal studere grundlæggende elektronik om filter, der var lavt, højt, band, hakket, bandstop og andre.

bandpass filter er også et high-pass-filter ret?bortset fra at det tillader bestemte og specifikke frekvenser passere i.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back