battereis i parrellel

grittinjames wrote:

hai idealy hvis to batterier af forskellige potentielle er tilslutte parrellel

som VTG vil komme til billede

Hvorfor ville du gerne vil?Grunden til, at bateries er forbundet i parallel er at tilføje op til deres individuelle nuværende og de to skal have samme potentiale.

Så jeg er helt enig med sivakumar_tumma at forbinde to batterier af forskellige potentialer ville i sidste ende ruine batteriet (r)

Hvis batterierne på forskellige niveauer forbindes med hinanden,

- Ur indirekte at gøre den potentielle forskel mellem to punkter lige ved at forbinde Samtidig men batterierne er af forskellig VTG's .. det vil skade de to batterier.
- Praktisk taget dette ikke er muligt som ideal batterries vil ikke appear.and også forbinder ledninger vil have en lav modstand.

Jeg tror nu klar.Lad mig vide, om u have nogen tvivl.

Jeg tror u får større potentiale, og det andet batteri vil fungere som en belastning, dvs vil blive opkrævet

det vil afhænge af batteies magt

(v1 v2) / 2 vil kun kunne fungere, når både batterier har samme effekt i form af volatge & nuværende.

men når volatge er forskellige videregående Ah batteri vil dominere andre og nettoprisen volatge vil blive givet på grund af denne batteriet
i mellemtiden andre batteriet forsøger at opkræve vil virke som en belastning

Lad os prøve at forestille sig den nuværende pligt til at oplade belastning (som det andet batteri interne impedans er nul).
I dette tilfælde den nuværende vil være enorme næsten uendelige.Derfor både batterierne vil gå dårligt.

---- Keshav

cherukukeshav wrote:

Lad os prøve at forestille sig den nuværende pligt til at oplade belastning (som det andet batteri interne impedans er nul).

I dette tilfælde den nuværende vil være enorme næsten uendelige.
Derfor både batterierne vil gå dårligt.---- Keshav

cherukukeshav wrote:

I dette tilfælde den nuværende vil være enorme næsten uendelige.
Derfor både batterierne vil gå dårligt.---- Keshav

ehsanelahimirza wrote:, der kan være en antagelse kun

at det ikke er muligt praktisk

Hej venner,

Det er et interessant spørgsmål.Her er min opfattelse:

ideelle batterier med forskellige potentielle tilsluttet parallelt ~
Den ene med højere potentielle drev en anden med uendelig strøm (da ingen indre modstand)

ikke-ideelle batterier med forskellige potentielle tilsluttet parallelt ~
Den ene med højere potentielle drev en anden med en vis mængde strøm.

Grunden til at forbinde batterier / strømforsyninger sideløbende er at øge mulighederne for at yde strømbelastninger.Faktisk, i anvendelse, er der en grænseflade, der forbinder dem sideløbende at undgå strømstyrke fra det største potentiale til lavere dem.Ansøgningen indbefatter strømforsyninger tilsluttet parallelt for serveren (Systemet giver høj nuværende til serveren. Hvis en af dem ikke virker, kan du erstatte det uden at forstyrre driften af serveren. Dette kaldes hot-swap.)

Enhver kommentar er meget velkommen.
Tak.

Vil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back