Bede om teflon og tilsvarende materiale

B

bkd

Guest
Hej Jeg ønsker at købe den d5880 (Duroid) (DK = 2,2, Dt = 20 mil) Men virksomheden foreslå mig at købe NY9220ST0508CHCH (Neltec SA Frankrig) i stedet (Dk. 2.20, Dt. 20mil, 1/2oz b / s) Prisen er billigere (a hafl). Doewa nogen der har erfaringer om denne slags ting. Kan NY9220ST0508CHCH erstatte d5880? Tak for din tid og din hjælp

De problemer, du kan støde falde i 3 kategorier: 1) dielektriske. Du kan kontrollere producentens datablad, som bør være nøjagtige. 2) Variationer i fremstillingssektoren. Er dette et stort hus, gør en masse plademateriale? Hvis så det burde være ok. 3) Metal skrællen styrke. Teflon er svært at holde sig til! Nogle huse kan holde kobberet bedre til teflon end andre huse. Tag en prøve af det bord, lave nogle små torve, varme bestyrelsen op til lodning temperatur med et strygejern og se, om puderne lift ret off. Sammenlign det med de duroid du normalt bruger. Du har brug for en god metal vedhæftning i dag som puderne bliver mindre hver dag!

Tak for din telefonsvarer. Jeg agter at arbejde med antenne med Teflon eller NY9220ST0508CHCH. Så betyder Teflon eller NY9220ST0508CHCH har den samme ejendom i elektromagnetisme felt. Er der nogen prøve det? Tak for din tid og din hjælp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back