begrænset eller lav tilslutning

S

shadoweek

Guest
hej,

Jeg har en ADSL-nettet conection og
jeg har tilføjet for nylig en anden computer på netværket, men problemet er, at jeg får en besked fra lan-ikonet på systembakken fortæller mig, at i denne forbindelse er af begrænset eller lav tilslutning, selv om jeg kontrolleret sit kabel på en anden computer, og det virker bare fine ....ja, nogen hjælp?

WinXP SP2 altid give dette problem.LAN ikonet engang vil angive begrænset tilslutning.Anyway, jeg fandt det i orden nobel selv om den
er anført.Denne altid ske, når oprette forbindelse
vha. tværs kabel.Hvordan du forbinder den nye computer i netværket?

tjek dette:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/networking/maintain/troubleshoot.mspx

for leekk8:
Jeg brugte en straight kabel og ikke en krydsede en.

for faghani:
Tak for linket.

anyway gutter, jeg løst dette problem ved blot at ændre rækkefølgen af farverne på straight kabel jeg har, men kan nogen antyder, hvorfor kunne det have løst problemet?

Du kan løse dette ved hjælp af
oprettet et hjem eller kontor netværk applet i nettilslutninger manager

De skal sættes op, så den bruger det rigtige valg
eller youll få dette spørgsmål

det måske du har en firewall kørende
Dette kan give problemer

Hvis du har løst problemet med at ændre rækkefølgen af farverne af kablet, betyder tidligere dit kabel gør problemet, så rækkefølgen af farve skal være korrekte for at sikre netværket fungerer.

> Jeg får en besked fra lan-ikonet på systembakken fortæller mig, at i denne forbindelse er af begrænset eller lav konnektivitet,

Denne meddelelse er givet, når ethernet link synes at være forbundet til nogle andre
enheden, men Windows ikke få et svar på DHCP anmodninger.

> WinXP SP2 altid give dette problem.
Nr. det ikke.

> Jeg løste problemet ved blot at ændre rækkefølgen af farverne på de
> straight kabel jeg har, men kan nogen antyder, hvorfor kunne det have løst problemet?

Muligvis fordi ledningerne for indkommende data blev tilsluttet korrekt så nettet
kortet påvises en sammenhæng, men ledningerne til udgående data var galt, så DHCP anmodninger gjorde
ikke få sendt ud, så DHCP ikke arbejde.

Hey gutter, hvad jeg mener i øjeblikket, er, hvorfor kan jeg ikke vælge en hvilken som helst rækkefølge af tråde 'farver på den ene side og holde sig til det på den anden, så begge ender er af samme farve for andet end at holde fast ved en visse defineret mønster af farver?Hvorfor kan jeg ikke vælge en hvilken som helst mønster og blot holde os til det i den anden ende?

Hvorfor er der et godt defiined ordre?er det forbundet med støj ting som jeg har hørt fra nogen, eller hvad?

Hi shadoweek,
Jeg synes, det er ligesom en praksis og shouldn't have problemet "Jeg gætter" undtagen hvis nogle af de tråde har fejl, i dette tilfælde er det blot en concident

hi safwatonline,

rart at vide, at du er her.anyway, den første ordre, som jeg har gjort har arbejdet på nogle computere og ikke på andre.Men den endelige ordning,
jeg har
lavet har arbejdet på alle computere.måske,
at nogle af ledningerne er, som De sagde, defected så de mildne de siganl meget og disse computere, som forbindelsen har arbejdet på i de første arrangement har bedre følsomhed, I guess ...

shadoweek wrote:

Hvorfor kan jeg ikke vælge en hvilken som helst rækkefølge af tråde 'farver på den ene side og holde sig til det på den anden, så begge ender er af samme farve for andre end stikning til en vis defineret mønster af farver?
Hvorfor kan jeg ikke vælge en hvilken som helst mønster og blot holde os til det i den anden ende?Hvorfor er der et godt defiined ordre?
er det forbundet med støj ting som jeg har hørt fra nogen, eller hvad?

Hej,
hvad jeg mente, at det blå par, er ikke til pin 4 og 5 er de eneste, der kan anvendes til pin 1 og 2, dvs farven på wiren par, er kun en farve od de sheilding pack men alle par er ens, så vi kan erstatte blå par med orange pair eller overhovedet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back