behøver at vide om digitale upconverters

N

news

Guest
DivX TV to hub, który udostępnia wiele kanałów i usług internetowych w kompatybilnych urządzeniach. Pierwszymi odtwarzaczami, które skorzystają z możliwości jakie oferuje DivX TV będą najnowsze urządzenia Blu-ray firmy LG. Nową funkcjonalność wprowadza firmware BD.8.31.317.C dla playerów serii BD550/BD570/BD590. Dzięki … <a href="http://www.frazpc.pl/aktualnosci/576491,DivX-TV:-kolejna-odsona-telewizyjno-internetowej-wojny-o-serca-i-umysy-uytkownikw.html">Continue reading <span class="meta-nav">→</span></a>

Read more...

Hej alle Jeg har brug for at vide om digital upconverters (både Baseband til RF-og IF til RF opkonvertering). Jeg vil gerne vide om principperne for den drift, og virkningerne af denne del (i en digital sender) på den anden side dele, og også virkningerne af de andre dele (f.eks effektforstærker) på upconverter. I studiet om DVB-T sendere og jeg fokuseret på denne del. Hvorfor skulle vi konvertere det fra BB til IF og derefter til RF, hvorfor så ikke direkte fra BB til RF.in det andet tilfælde kan vi have fuldt digitale upconverters i konfigurationen af trasmitter og det ville være mere pålidelig (ved hjælp af digitale filtre) og kan være mere økonomisk! . men der er et andet spørgsmål, hvorfor de fleste af de DVB_t senderen producenter bruger en anden form for konfiguration (BB til IF og derefter, hvis for RF)? Er det på grund af teknologiske begrænsninger eller noget helt andet? som bruger se, at jeg har masser af spørgsmål på dette område, og jeg leder efter en slags blid person at få forstået. Hvis du er en, bare lade mig vide at forlade dig ikke tid til at ridse dit hoved har en dejlig tid Ramin

Jeg har brug for at gennemgå nogle af mine bøger, men jist af problemet med op-konvertering, så vidt jeg husker fra meget lang tid siden, er, at hvis du ikke gå gennem en mellemliggende frekvens, så vil din konvertering kredsløb kan interferere med antennen (?). Det lyder ikke logisk for mig på dette punkt, men jeg er sikker på det har noget at gøre med uønsket stråling. Dette er et meget grundlæggende problem i alle RF-kredsløb og dette problem har eksisteret siden begyndelsen af 1900'erne. Så jeg formoder, al god digital kommunikation bog vil have et kort afsnit om emnet. Jeg bliver nødt til at dobbelttjekke om rigtigheden af min redegørelse, og vil vende tilbage til dig senere. MGPC

Jeg ønsker GAP-filler (transposer) dokument. plz hjælp mig.

Den anden måde at upconverter er nul, hvis struktur. Det er et meget varmt emne i branchen. Der er en vis udfordring med denne struktur. Jeg husker nogle af dem er: 1. DC-kobling 2. LO lækage. 3. interferens afvisning. osv. Og der er en god IEEE papir, der forklarer alle de spørgsmål, der vedrører strukturen. Jeg kan ikke huske navnet præcist. Hvis du ønsker jeg kan hjælpe med at finde og uploade den. hensyn

hi dll_embed: du uploade avisen om nul, hvis upconverter og andre referencer, hvis du har.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back