behov for hjælp og FAST!

K

kilomanga

Guest
Hej alle,

Jeg har virkelig brug for at høre meninger og forslag.

Jeg er en datalogi-studerende ved Det Amerikanske Universitet i Kairo, Egypten (AUC).Vi vil gennemføre en RFID-systemet som et overordnet projekt for næste halvår ..Dette skyldes i slutningen af maj.Vi vil udvikle et system til en butik (i mindre målestok).Vi har to hylder med hver hylde har bestemt mængde af poster.Vi har brug for disse poster kan påvises ved en 1 meter rækkevidde (som vi ønskede, at det på en 2 - 3 meter, men der synes at være umuligt med vores budget, hvilket er $ 1000).Er, at afstanden muligt i HF-området ...Jeg har kun set rigtig dyrt HF-læsere, der læser op til en række på 40 cm.max.

NU er det muligt at købe nogle tags, og 2 RF læsere med at vifte (1 meter) med et budget på $ 1.000.Hvis ikke, er det muligt at designe en RF-læser (jeg ved det er, men jeg er ikke en elektronisk ingeniør)?Hvis jeg gør design RF-læser, vil det være i stand til at læse flere tags?Hvad med anti sammenstød, vil jeg nødt til at gennemføre det med software?

PLEASE HJÆLP OS!

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakt med RFID-fabrikanter eller deres repræsentant, og de vil give en løsning.

Jeg ved, TI (www.ti.com) har RFID-produkter.

Hilsen

Det er virkelig deponds på strøm niveau, som du bruger til at køre i sløjfe.Normalt kan du ikke være i stand til at nå dette interval, selv om vi nåede et niveau svarende interval med en meget høj effekt (5 W).

Hmm ...UHF kan gå længere rækkevidde som princippet om operationen svarer til radar.HF kan gå op til 1 meter, men igen afhænger af dit system og antenne gevinster.

kommer til anti-kollision i RFID ...Læseren kan service Kun ét tag på en gang.Stadig kan kollisionen skal håndteres ved hjælp af anti-kollision algoritmer ...en sådan algo er binære træ algoritme ...

Hope this helps ...Der er mange RFID-producenter på markedet i dag ...Find en af dem og få flere detaljer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back