behov immediates answera .. plz hjælp

V

vjfaisal

Guest
hej
1) Jeg vil toknow om filter haner, filter cofficients.

2) Prøver af data.

Derfor har vi brug for dem, bedes du besvare dem klart, fordi ican't få understanable svar fra nogen side, så det er anmodet om at besvare, kunne være detaljerede.venlig hilsen

vjfaisal,
FIR (Finite Impulse Response) filtre er cosntructed bruger vægtede summer af nuværende og tidligere prøver af input data.
.
IIR (Infinite Impulse Response) filtre er cosntructed bruger vægtede summer af nuværende og tidligere prøver af data plus vægtede summer af tidligere prøver af output-data.
.
Det filter "haner" repræsenterer forsinkelser mellem prøver.For eksempel den 1. tryk ville repræsentere den aktuelle udsnit af data, 2. den "tap" ville repræsentere prøve af data én prøveudtagning interval siden, den 3. "tap" ville repræsentere stikprøve af data fra 2 stikprøver mellemrum siden, osv.
.
For mere information, hente den gratis bog af Steven W Smith "The Scientist og Engineer's Guide to Digital Signal Processing".at få det, gå til:
.
h ** p: / / www.dspguide.com/
.
Også søge efter "Digital Signal Processing".Du vil få masser af hits.
Hilsen,
Kral

Filter haner repræsenterer længden af filteret, dvs coeffs af filteret.Prøver betyder, at digittal prøver af en timedomain signal, da du er i digitale domæne.

hej
behage hjælp i denne konkrete situation filter !!!!!!!!!!!!!!

Jeg har projektet med Brain Computer Interface, som den menneskelige hjerne frekvens (EEG), er fra 0,1 til 100 Hz, og jeg vil arbejde på 12 til 18 Hz frekvens.im benytter buildin Båndpas filter.og jeg vil afbilde i matlab følgende ...

1) filter coffients huske frekvensområde på 12 til 18 Hz)
2) frekvenskarakteristik filter (husk frekvensområdet fra 12 til 18 Hz)

fortælle mig i detaljer, og trinvis, hvordan jeg gøre følgende

1) Hvordan filtrerer jeg og også above1) og 2)

pleaes hjælpe mig, er meget presserende, håber fort han hjælpe ...

venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back