Beregning Frekvens

W

watertreader

Guest
Hej,

Spørger mig selv, er der nogen metode / chip til at bestemme hyppigheden af signalet i form af flis eller ciruit niveau (ved siden af ved hjælp oscillscope og match filter)?

Tak

Jeg er ikke sikker på jeg forstår, hvad præcist du vil, men du kan også bruge et spektrum analysator og determne hyppigheden af de grundlæggende spore.

Eller er det, at du ønsker en chip eller en kreds, der bestemmer den frekvens?

Jeg ved, at der er en dims (som jeg aldrig har brugt, eller ved noget om) kaldet FFT (Fast Fourier Transform), hvor der gives et indgangssignal, produktionen er FFT, hyppigheden indholdet af signalet.Desuden vil jeg anbefale at se på at finde FFT IC's, som jeg ved, de eksisterer, måske kun som processorer.

(Indrømmet, jeg kender den Fourier Transform, som kan være det samme som at finde en Fourier serie, men jeg ved intet om FFT over, hvad jeg har sagt.)

PS Hvis man læser, hvis du vide mere om FFT, skal du sige op, som jeg gerne vil vide mere om det.For eksempel er det en forkortet Fourierrækker af et signal / bølgeform?

Tak for svaret!

Jeg ville bruge en chip til at måle hyppigheden af indgangssignalet.Outputtet vil være behov for at justere for nogle indstillinger for filteret på sidstnævnte tidspunkt.Derfor nogle spænding signal niveau kan være påkrævet

Endnu en gang tak

en metode kan være at måle frequeny af redaition emiiting fra det.Det samme vil være resultsnt frekvens.

Eulers Identity skrev:

Jeg er ikke sikker på jeg forstår, hvad præcist du vil, men du kan også bruge et spektrum analysator og determne hyppigheden af de grundlæggende spore.Eller er det, at du ønsker en chip eller en kreds, der bestemmer den frekvens?Jeg ved, at der er en dims (som jeg aldrig har brugt, eller ved noget om) kaldet FFT (Fast Fourier Transform), hvor der gives et indgangssignal, produktionen er FFT, hyppigheden indholdet af signalet.
Desuden vil jeg anbefale at se på at finde FFT IC's, som jeg ved, de eksisterer, måske kun som processorer.(Indrømmet, jeg kender den Fourier Transform, som kan være det samme som at finde en Fourier serie, men jeg ved intet om FFT over, hvad jeg har sagt.)PS Hvis man læser, hvis du vide mere om FFT, skal du sige op, som jeg gerne vil vide mere om det.
For eksempel er det en forkortet Fourierrækker af et signal / bølgeform?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back