beregning indskydningsdæmpning i optiske samtrafik

T

Taymur_apece

Guest
hej jeg ønsker at beregne indskydningsdæmpning i optisk sammenkobling mellem en laser og en modulator ... kan u plz hjælp mig med at tilvejebringe de ligningen for indskydningsdæmpning? kan u plz også fortælle mig, hvad er de faktorer, som påvirker indskydningsdæmpning? Jeg ved, at absorption bidrager indskydningsdæmpning ... plz hjælp mig med oplysninger .. Jeg har brug for det meget dårligt

I system plan bør indskydningsdæmpning omfatter koblingen tab fra laser til modulatoren, indsættelse tabet af modulator selv. Derudover skal du skal tælle 3dB mere som modulatoren er generelt bias i kvadratur (-3dB fra maksimal effekt) point for samtrafik ansøgning. De tab, kommer hovedsageligt fra bølgelederen formering tab (herunder absorption, scatting, lækage), kobling tab (mellem bølgeleder eller fiber), afhænger af, hvilken slags modulator du bruger.

min modulator er electroabsorption modulator (EAM) .. og det er fremstillet med laser ... og jeg bruger kvante wire EAM .. Jeg ønsker at finde den indskydningsdæmpning ved krydset mellem laser og EAM ... hvis u har nogen ligning eller enhver tidsskrift eller ethvert dokument vedrørende denne plz give mig ... jeg er hårdt brug for det :((([ COLOR = "Silver"] [size = 1 ]---------- Post tilføjes 03:27 ---------- Forrige post var på 02:33 ----------[/SIZE] [/color] og derefter hvordan vil jeg beregner scatterin, lækage, kobling tab ... Jeg har allerede beregnet absorptionen tab

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back