Best Schematic Capture / PCB-combo

R

rchadwick

Guest
Jeg har brugt Orcad, Protel, og Multisim.Jeg tænkte på at prøve Multisim og Ultiboard, men tænkte på, hvilke erfaringer andre har haft.Jeg leder efter noget, der har en stor del database, er nem at bruge, og ikke ned hvert 15. minut.Er Multisim / Ultiboard et godt valg?

Small Design ja, fordi indlæringskurven er ca 3hrs
hvis du går højere end 200 redskaber, de Netlist er buggy alle de redskaber, ikke oversætte Fron multisim til ultiboard korrekt.

Del skabelse er en hassel også i multisim (medium ic og højere teksten ikke bringe korrekt)

Hvis du anser dig selv godt med Orcad eller Protel så holde med dem ikke spilder din tid med Multisim (medmindre du simulere, og ikke ønsker at bruge PSpice)

Skål

Jeg tror, Protel er den bedste software til begynderen.

Protel DXP er meget let at lære, med stor PDF tutorials inkluderet.

OrCAD har en meget stor del database, og det har aldrig ned, når jeg har brug det.

Hi rchadwick

Jeg tror, Eagle er det perfekte program, du har brug for.

www.cadsoft.deDer er også et arbejdslys demo-version.

CHECK THIS!

Kære alle

yeah, med min erfaring er, med normal design, bruger jeg Orcad Capture CIS og PowerPCB, for High Speed design: Orcad fange for tegning skematisk og Cadence Allegro for layout, med Allegro Du kan begrænse setup for mange ting (whaterever logikken Designer behov ), og engang jeg også bruge Mentor Expedition.Dette er et dificull værktøj, men det er også stærkt, alt afhængig af dig og kravet om design.

Hilsen

Concat

Jeg anbefaler Protel, som det er let at bruge og dets bibliotek indeholder de fleste af de symboler / fodspor kræves til simulering / PCB layout.

alle de bedste

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back