Betalingsbalancestatistik for differential forstærker

C

calliste

Guest
Hej alle, Er CMFB er nødvendigt for fremhævet endte operationsforstærker at stabilisere output? Årsag alle tilfælde har jeg så kun for fuldt differentialforstærkeren. (Med forskellen output) Tak for dit svar

mest Op værker under close-loop, så vil en enkelt endte output op fælles spænding sættes ved feedback. Så kun fuldt diff op brug CMFB.

single ended opamp behov tilbagemeldinger som kompensation i to-trins opamp, ser det ud til, at CMFB for fuldt differertial er lidt besværlig, har du nogle relavant artikler om CMFB af fuldt differentieret, Alan_Nesta, tak

Sigle endte output opamp behøver ikke CMFB, fordi negativt kan definere output-niveau, men fuldt forskellen output opamp kan ikke gøre dette, bortset fra at output modstanden er meget lav.

Hi guys tak for dine svar. Når jeg bruger min single ended OPAMP (uden CMFB) til IV Conversion, det er ok det fungerer godt, men når du bruger det i et reguleret cascode gevinst konfiguration (det er udgangen på en MOS gate ....) DC output ændringen, når du skifter min DC indgang og udgang MOS på operationsforstærkeren ikke kører i mætningsområdet. Hvordan kunne jeg klare det?? Alan_Nesta, kan du finde en simpel EKSEMPEL af CMFB kredsløb i Allen Book "analoge kredsløb design" Der er også denne artikel http://www.springerlink.com/content/p5420r2388q72400/fulltext.pdf Tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back