Bi-directory forstærker i Telefon

C

conkhicon

Guest
Jeg er at designe en enhed i telefonlinje. VoiceSignal er sender fra A til B og B til A i den samme som linje. Fortæl mig venligst linket eller skema, som er drøftet Bi-bibliotek forstærker.

Dette er 70 år gammel teknologi. Den anordning, der deler de to måde signaler til en hver én måde signal kaldes en hybrid. De er lavet med to transformere med centrum haner.

Hej, Kig på denne ansøgning note. Det giver en meget god skematisk af telefonlinie grænseflade: h ** p: / / www.midcom-inc.com/tech/tn88.htm * = t

Hej flatulent Du siger sandt! Men det er er 2 til 4 ledninger. Transmit linje er forskel på modtage linje. Jeg har brug sende og modtage i samme linje . Ingen hibrid. Det er en teknisk af 21th århundrede., Håber jeg.

[Quote = conkhicon] Hej flatulent Du siger sandt! Men det er er 2 til 4 ledninger. Transmit linje er forskel på modtage linje. Jeg har brug sende og modtage i samme linje . Ingen hibrid. Det er en teknisk af 21th århundrede., Håber jeg. [/Quote] Hvad du skal gøre er sætte disse kredsløb back to back, således at de fire wire side har du forstærkere går i hver retning. det er du dele til 4 ledninger til forstærkere og derefter tilbage til to ledninger til hovedlinien hver side ud.

Hvis du taler om SKIVE (Subscriber Line Interface Circuit), kan du google det og finde en masse info.

Hej flatulent Dette er teori løsning! Antag 2 branchs er A og B. Når A er rolle-forstærker, og samtidig B vil være en del af stillings-feedback -> Echo -> skabe elektrisk svingning Jeg tror, at invertsukker faser 180 graders i en af A eller B -> negativ feedback -> atenuation (ikke vinde!). Og i praksis ikke ligefrem for invertere 180 graders. Fortælle mig, hvordan ....

Flatulent er helt rigtigt. Problemet her er at designe en meget god hybrid med meget højt afkast tab. Denne måde ekko's er meget små, løkke gevinsten er lavere end 1 og svingning kan ikke forekomme.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back