bilens tænding timing lys

G

ghettoman

Guest
Jeg vil gerne bygge denne ting for at finjustere tændingen advance.anybody har nogle links? alt hvad jeg kan finde blev dårlig diagrammer og ingen detaljer. tak

tnak dig for din post.it `s virkelig helpfull.the oversættelse vil være nyttigt to.the oversættelse foretaget af AltaVista stinker. tak

tnak dig for din post.it `s virkelig helpfull.the oversættelse vil være nyttigt to.the oversættelse foretaget af AltaVista stinker. tak

Hej ghettoman! Kort oversættelse: Device leveres med 12 V på en bil. Spændingen for 250V til foto-lampen gør ved konverter. Blinkende impuls kommer fra gnister-stik i første cylinder (*** Du kan se denne ledning i midten af bunden af billede 1 ***).
012-2.gif
Transformator er lavet på magnetisk jernkerne af "m" eller "ITI" type med dimensioner 16x20 (*** jeg ikke vide, hvordan man kan oversætte type jernkerne ***). Coil 1 og 3 er forpustet sammen ved kobbertråd på 0,5 mm i diameter - de har 21 tænder hver. Spole 2 har 7 omgange af 0,15 mm tråd og det er forpustet i to dele. I begyndelsen af anden del er slutningen af den første - disse dele er forpustet sammen. (*** Det er ikke forståelige, hvis der er 7 ture i hver halve eller i to halvdele sammen ***) Coil 4 har 500 omgange af 0,2 mm tråd. C2 og C3 med papir dielektrisk har 400 V max spænding. R1 - wire type. Hvis du vil bruge denne enhed, link flash ledning til gnister-plug af første cylinder (med ikke at arbejde motor !!!), derefter oprette forbindelse forsyning 12 V kilde til en bil. Derefter starte din motor og gør dine justeringer. Sorry for eventuelle fejl på min grimme oversættelse. Spørg mig spørgsmål - jeg vil forsøge at forklare. Bedste ønsker! klug.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back