Billedbehandling + VHDL

A

arbindbs007

Guest
hw kan u effektivt konvertere et billede behandling m-fil til en Verilog / VHDL-fil??? prøvede accelDSP men koder vedrørende billeder kan ikke ske .... den m-filen er færdig ... men har brug for at gøre det i en FPGA kit .... øjeblikket bruger spartansk 3e ....

Hej arbind Selv jeg vil prøve det ud. Kan du venligst forklare, hvorfor accelDsp mislykkes. Kan du også fortælle mig, hvad du gjorde for at konvertere Matlab til RTL. Jeg ville være meget taknemmelige, hvis du kunne kaste lidt lys på den. Thanks Ranga

Jeg arbejder på samme ting, og bare fast på samme punkt: (

Hiii Jeg kæmpede med AccelDSP at konvertere et billede behandling MATLAB-kode til Verilog, men ikke komme nogen steder med det. Tilsyneladende selvom du har en kørende Matlab kode, det plejer at gøre dig noget godt end at give dig en idé om, hvordan man skriver det samme på Verilog. Iv kæmpede i tre måneder og ikke komme nogen steder. Jeg var på udkig efter en nem måde at konvertere, men jeg var nødt til at give op. Btw var nogen af jer lykkes med ur billedbehandling koder i Verilog?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back