billedoverførsel via rf

M

mahesh yadav

Guest
Hej Jeg ønsker at gøre et projekt om overføre billeder og lyd overførsel af RF-modulet. RF er pc-styret. er det let at gøre det, og hvis det er muligt så der microcontroller skal bruges til interface kamera og lyd .... mere idé venligst

Hvilken type kamera bruger du, hvordan real tid du ønsker det skal være? fra post, virker det du har gjort interface mikro-til et kamera, ... Hvor meget kvalitet, vil du have?! generelt, nej, det er ikke en nem ting at gøre, men det er muligt. jeg personligt ville gå til analoge moduler, der er klar til video / voice st og derefter hente det ved pc, og hvis jeg fik penge til overs, ville jeg gå til digitale. : D hvad du vil gøre, er at fange billeder fra kamera (der er kamera-moduler, der understøtter forskellige protokoller, såsom UART, ...) og derefter overføre data med micro controller kaste dig RF-moduler til din pc. samme gælder for stemmen.

Jeg har tænkt at bruge c3088 og grænseflade det med AVR og kontrol af pc. er det nyttigt n egnet til programmering.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back