G
Gemini1706
Guest
Er der nogen kilde til at få LAV Pcik og Place maskiner, arbejde på SMT udstyr ..Jeg leder efter en lav (måske mediam) produktion maskine, at succes kan plukke dele / chips / modstande fra hjuls placere dem på et PCB ifølge placeringsmålrettet filer .. dvs Fuldt ataumated (eller måske halvautomatisk) ..
Kunne anvendes til prototyper, eller lav produktionsvolumen (måske et par hundrede om ugen / eller 2 uge) ..
Også, PCB fremstillingspraksis (multi-lag), er det dyrt ..?Brug af kemikalier og ætsning .. osv..Også lav produktionsvolumen ..
Hvor kan man få sådant udstyr (nyt eller brugt), til lave priser (jeg tjekke nye maskiner gang, var det ligesom 40.000 $, hellig moly) ...
Websites ... info .. placering ..vil være meget værdsat ..
Cheers ...
Kunne anvendes til prototyper, eller lav produktionsvolumen (måske et par hundrede om ugen / eller 2 uge) ..
Også, PCB fremstillingspraksis (multi-lag), er det dyrt ..?Brug af kemikalier og ætsning .. osv..Også lav produktionsvolumen ..
Hvor kan man få sådant udstyr (nyt eller brugt), til lave priser (jeg tjekke nye maskiner gang, var det ligesom 40.000 $, hellig moly) ...
Websites ... info .. placering ..vil være meget værdsat ..
Cheers ...