Billige Precision op-amps

J

jonnybgood

Guest
Kan nogen nævne nogle præcision op-amps, som er fælles og relativt billigt?

Prøv at definere dine krav nærmere. Mener du en opamp med meget lav offset spænding? Hvad med hastighed, input bias strøm, spænding, støj, osv.?

Mine krav er at måle et signal om 10mV peak, så jeg vil virkelig lav offset spænding helst uden offset trim nåle lav frekvens. Hastighed er ikke og spørgsmål. Input bias nuværende relativt begrænsede. Forsyningsspænding + /-9V - + / - 12V (dual forsyning) CMRR på over 40dB

Mine krav er at måle et signal om 10mV peak, så jeg vil virkelig lav offset spænding helst uden offset trim nåle lav frekvens.
[i ]"... at måle et signal "[/I] En opamp kan ikke" måle ", men forstærke et indgående signal. Jeg formoder, du ønsker at forstærke en 10 mV signal - og om kompensere for de krævede signalet gevinst er vigtig. For et signal gevinst på - lad os sige - 20 dB og et input offset på 1 mV offset output vil være ca. 1uV eller mindre. Er dette et problem? Korrektion : output offset 10 mV (typo).

Jeg gætter på den ærværdige OP-07 vil være egnet. Jeg ved ikke, hvor meget det koster i disse dage, men det kan ikke være meget dyrt, så det har eksisteret i lang tid. Hvad jeg husker fra toppen af ​​mit hoved: 30uV offset, 1.2nA bias, 3-18V forsyning hastighed omkring det samme som en 741, samme pin-out, forholdsvis lav støj.

Sry om "foranstaltning" sigt .. Dette er fordi min OP AMP vil blive brugt i en simpel instrumentering forstærker (en 3 opamp en). Jeg vil sætte en lineær forstærkning af 25. Kan du forklare offset del igen pls? 1 mV-1uV?

CA 3140 op amp jeg har fundet gode løbet ua741 bedømmelse har også god offset reguleringsområdet alt også normalt opamp i Indien er 5 INR loacal marked, hvor som CA3140 er arround 20 INR ... så ikke så meget dyre, også selv ..... Jeg havde brugt dem i milivolt interval-500mV til 500 MV for detektion ..... En vigtig ting ved denne opamp er det har en meget høj indgangsimpedans .... referere - http://www.intersil.com / data/fn/fn957.pdf Good Luck

Undskyld, jeg har rettet slåfejl: Det input offset spænding ganget med "støj gain" (1 + R2/R1).

Sry om "foranstaltning" sigt .. Dette er fordi min OP AMP vil blive brugt i en simpel instrumentering forstærker (en 3 opamp en). Jeg vil sætte en lineær forstærkning af 25. Kan du forklare offset del igen pls? 1 mV-1uV?
Undskyld, jeg har rettet slåfejl. Offset Input ganges med niose gevinst (1 + R2/R1).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back