Blandere

A

Abu Ammora

Guest
Jeg ønsker at opbygge en mixer i senderen op konvertere freq. til 85 MHZ hjælp lokaloscillatorfrekvens på 75 MHz og 300 mV PP Så Hvilken type Mixer skal jeg bygge, jeg ønsker at gennemføre systemet om PCB, og jeg foreslår at gøre det ved hjælp af transistorer eller MOSFETs Er det muligt, Kan nogen hjælpe mig? Tak

Din nemmeste løsning er en diode ring mixer. http://www.minicircuits.com/dg03-86.pdf i bunden af siden er lave niveau LO miksere du kan bruge. Vær sikker på at følge mixeren med en båndpas filter til at fjerne billedet på 65 MHz og LO gennemføring på 75 MHz. Det er bedst at lægge en 6 dB pad mellem mixer-udgang og filteret. Sæt 10 MHz signalet til IF input og 75 MHz signalet til LO input og få produktionen i RF havnen. De 10 MHz signalet skal være 20 dB under LO (30 mV) for at minimere ikke-linearitet rusvirkning.

u kan bruge en enkelt transistor mixer det er meget let at bygge med BJT som dette khouly

[Quote = khouly] u kan bruge en enkelt transistor mixer det er meget let at bygge med BJT som dette khouly [/quote] [size = 6] Tak, Kan u Giv mig del nr. for sådanne transistorer [/size]

det vil afhænge af ur frekvens i 100 MHz, kan u prøve 3904, men jeg er ikke sikker på, at give det en chance khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back