bluetooth teknologi, der anvender pic mikro controller

S

sajeev

Guest
Hvad er Bluetooth, nogen idé om gennemførelse ved hjælp af pic.I ønsker at gøre et projekt med it.Please hjælp ......

Bluetooth i enkelte ord er transceiver for kabel udskiftning. For få flere oplysninger ved at besøge www.bluetooth.or og få SIG documments. Der er nogle transceivere med masser af "tjenesteydelser", de mest almindelige er SPP og FTP. For tilslutning med PIC microcontroller, anbefaler jeg LMX9820 fra National Instruments, fordi de har bygget i "stack" eller kommunikation "lag", så arbejdet med haandhaevelse i dit produkt på den nemme måde ... Det største problem for LMX9820 er klassen. Det er enheden er klasse II, så Maksimal afstand er 10 meter. Gorkin.

interessant ... Jeg kiggede på LMX9820 modulet noget .. 22 $ for modulet er ikke forfærdeligt, men jeg ville ønske jeg kunne få noget tættere på 10 $ pr modul. Også, kunne du ikke tilslutning en 2.4gighrtz antenne til disse modulesand få endnu bedre afstand? ... Jeg tænker på at have en enhed, som du kunne sidde på mit kontor, og vide, hvis nogen RFID produkt inden for mit kontor (100feetor deromkring) blade (mister signal). Nogen ideer? tak Lee

Hej! Disse enheder er classII, så max. afstand er 10 m (jeg har en LMX9820 evaluering modul med chip antenne og max. afstand er omkring 5 til 6 meter). I tilfælde af brug ekstern antenne Jeg tror 10 til 15 mio max. Er andre moduler med meget lave priser (Tecom BT3014A - Klasse I - uden antenne) på 12,5 dollar, men brugeren skal skrive alle lag til kommunikations (HCI op til nogen "service lag" som SPP eller FTP). I dette tilfælde er det største problem den tid til udvikling. Anden mulighed er udnyttelsen eller bygge egen Ad-hoc netwok, anbefales ikke, men det er muligt. I dette tilfælde er der kun HCI lag nødvendigt. Gorkin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back