bluetooth webcam

R

rina_1220

Guest
hey der. Jeg har en usb webcam og jeg vil gerne tilpasse det for at få det trådløse. Er der nogen vide, hvordan man gør det? Er det muligt / værd at gøre?

hvis u har Nokia Series 60 telefon, der har et kamera, kan u bruge som bluetooth webcam.try bruge fjernbetjeningen S60 pro.download det og installere både på din pc og din phone.u kan downloade den på www.s60world.com gud lykke :)

yeah. Jeg har en 6111 nokia mobiltelefon. Men det var ikke hvad jeg mente. Jeg ønsker at vende mine USB webcam til en trådløs en ... tak alligevel

Er du tænker på trådløse real time video transmission via Bluetooth

Dybest set mener jeg, at der er 2 problemer For det første -> Ikke nok båndbredde (måske) lad os antage følgende. BT Dongle med BT spec. 1,1 (ingen EDR BT) Webcam opløsning 640x480 Farvedybde: 32bits / pixel Billedhastighed: 24 billeder / sekund således (640) * (480) * (4) * (24) = 29,49 Mbit / sekund og Bluetooth kun giver max 738kbps (eller 783kbps) til begge de krævede data rate der ikke kan fremskaffes via bluetooth. For det andet -> USB-enheder skal i forbindelse med en usb vært. De fleste af de USB MCUs omkring vil kun fungere som en slave og kan således ikke opperate som vært enhed. Som sådan USB webcam ikke vil interface direkte med MCU selv om der er noget arbejde arounds (dette er meget vanskeligt at gøre det end er) Cheers Slayer

trådløs USB kan løse dette problem, I teorien er max på WUSB 480Mbps.

Du kan bruge din mobiltelefon som trådløs Bluetooth webcam med hjælp fra Mobiola Web Kamera. Tjek det på Warelex site: [url = http://www.warelex.com/products/webcam/index.php] Mobiola Webcam [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back