bog om layout design

G

guk

Guest
hej
kan nogen fortælle, hvis der er nogen bog om BJT layout design?

guk skrev:

hej

kan nogen fortælle, hvis der er nogen bog om BJT layout design?

Jeg tror, at bogen er ikke godt ..
du kan studere eksistere layout, som din virksomhed medlem har udarbejdet.når de mødes spørgsmål i forståelsen, kan du bede dem om hjælp ..
dette er en hurtig måde at styre layout design ..

Jeg vil også anbefale "kunsten at analoge layout" af Alan Hastings, men kun som en indledende bog.

diemilio

Mener du BJT celle layout?Du skal bruge pcell forudsat, hvis ikke en simulation model vil ikke være nøjagtig.

kunsten at analoge layout, og også du kan installere magi i jeres vinduer til praksis

"Kunsten at analoge layout" er en god bog, fordi den har de trin, du skal beskrives i detaljer.Jeg vil anbefale denne bog.Selvfølgelig kan nogle kapitler beskrives bedre i andre bøger, men som en første bog, er det OK.
Venlig hilsen

hi guk,
" by Allan Hasting is good.

Til layout basics, Art of Analog Layout "af
Allan Hasting er god.For BJT layout se kapitel 8 i denne bog.med venlig hilsen

en pdf tutorial er til rådighed for layout i dette afsnit søge det her.
fra Sir Kungfu.

u kan hente mange bøger, herunder Alan Hastings fra electromaniacs.com

OK fyre og piger!
Af kursus ALAN HASTINGS er Bibelen, men jeg tror, er ikke for en nybegynder!

Jeg Suggestr IC MASK DESIGN ved Saint & Saint McGraw Hill.Hvis du er en totalt fremmed med fysik af halvledere, så foreslår jeg, IC layout Basics ved Sain & Saint og på samme tid, Analog-Digital VLSI udstyr og teknologi Tsividis.
Så kan du gå videre til Alan Hastings!

D.

IC MASK DESIGN, kunsten at ANALOG LAYOUT, ANALOG INTEGRERET ANALOG DESIGN

Hvad er forskellen mellem den 1. ans 2:e udgaver af A. Hasting Kunsten at analoge layout?Er det vigtigste?

ed2000 skrev:

Hvad er forskellen mellem den 1. ans 2:e udgaver af A. Hasting Kunsten at analoge layout?
Er det vigtigste?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back