BOSSMAN26

B

BOSSMAN26

Guest
et par dage siden at motoren gik remoncik panefki og disse ringe, stempler hovedet "rensede - planlagt, da bestyrelsen er stadig blinkende lys fortæller mig en højtemperatur olie temp indikator på den tid, springer til 110 grader ændret følere og termostat problem var, at systemet Way cool kølemiddel svarende tilstand - hvor for at finde årsagen?
Jeg ved ikke, om dette er knyttet til radioen, men jeg havde problemer med montering af minderne om radio spænding 12V ingen belastning er på radioen podpięciu spændingsfald til 4V, er problemet løst ved at forbinde den hukommelse og magt radioen for en przewodzik anklen, skriver om dette, fordi jeg finder den rette handling instrumentbræt og elektroteknik.Men dette er kun spekulation

medmindre du henviser væsken temp ...

Hvis der efter nogle få øjeblikke efter fyring motoren temp hopper omkring dig i 100st C for at have et dårligt system odpowietrzony

Årsagerne kan være to:
1.Bad varmeafledning - som han skrev mihhaou997 Bleed køling.Medmindre du har olie?Hvad er det olietrykket?I standard?Måske oliepumpe er ikke forbundet til noget eller ikke korrekt tilsluttet.Olie ikke kun smører men også afleder varme.

2.Alt for meget varme der genereres - dårlig mekaniker gange ringe (de er en smule for stor) og gnid så dårligt, at alle de madlavning.Jeg kender til sådanne sager.Tilsvarende gryden.Kunne henvende sig til udvisker og uden smøring.Forhåbentlig ikke.Jeg ønsker dig mulighed 1
Solo

Hvordan remoncik denne hest, er akslen er jorden eller blot oprette en ny pan?: D

kun den pan og kontrollere, at motoren faktisk varmer op?hvor "touch Ijaki forventede temperatur" kan alle elektriske fejl er det?eller bord / indikatorer er beskadiget?

BOSSMAN26 det B3 ikke kontrollere olie temperaturen er kun et let tryk.blinker på tændingen, skal motoren forsvinde odpalonym

Hej Jeg har en B3 og i mig, blinkende lys, når du slår tændingen, men at niveauet af kølemiddel og lyset fra olietryk lys og endda spørge, hvad er temperaturen af væsken i radiatoren?

Med den nye bil kvælende symptomer ikke kan komme ind ad bakke bliver svag "eller hun"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back