Branch linje tilkoblings

G

gvinu4u

Guest
Hej,
Kan nogen hjælpe em hvordan man udformer en Brnach linje par Jeg er helt ny til HFSS, jeg tjekke hjælpe bøde og også nogle eksempler jeg konstrueret et plaster Antenne også, men jeg er ikke sikker på, hvordan man starter for Branch linje tilkoblings .. ...

Hej gvinu4u,

For Branchline tilkoblings det er altid bedre at starte med Circuit designværktøjer oprindelige design & optimeringsforslag & derefter simulerer i Elektromagnetisk værktøjer til nøjagtig simulering ...

Jeg anbefaler AWR Microwave Office (MWO), som har god Microstrip / Stripline modeller bibliotek & integreret layout editor ... som også har integreted em simulator for præcise analyse af Passives ...

Her er dokumentet / artiklen om Brachline tilkoblings design med anvendelse MWO ...

http://www.acsu.buffalo.edu/ ~ eastman2/report2.pdf

Også du kan bruge andre Circuit værktøjer fra Agilent ADS eller Ansoft Designer, APLAC eller Genesys mv.

--- manju ---
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Manjunatha_hv wrote:

Hej gvinu4u,For Branchline tilkoblings det er altid bedre at starte med Circuit designværktøjer oprindelige design & optimeringsforslag & derefter simulerer i Elektromagnetisk værktøjer til nøjagtig simulering ...Jeg anbefaler AWR Microwave Office (MWO), som har god Microstrip / Stripline modeller bibliotek & integreret layout editor ... som også har integreted em simulator for præcise analyse af Passives ...Her er dokumentet / artiklen om Brachline tilkoblings design med anvendelse MWO ...http://www.acsu.buffalo.edu/ ~ eastman2/report2.pdfOgså du kan bruge andre Circuit værktøjer fra Agilent ADS eller Ansoft Designer, APLAC eller Genesys mv.--- manju ---

gvinu4u wrote:Jeg fik med det grundlæggende, men i konstruktionen af Branch Line tilkoblings, jeg er ikke i stand til at finde formlen for bredden i den Branch Line tilkoblings.
Længden er lambda / 4 som sædvanlig.
Jeg bruger Ansoft HFSS V10.
Jeg skal bruge formlen for bredden i den strimmel.

udformningen af branchline tilkoblings er enkel, du har brug for første læs samme teori om det.Du skal også bruge værktøjer som Txline (gratis) eller linecalc annoncer (ikke gratis) så det er let at have dimenssion af din tilkoblings med det.

end anvendelse hfss til buid din tilkoblings og for at simulere den.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back