E
ESS F
Guest
Jeg repræsenterer en større britisk Broadcast Company, der har sikret sig en større kontrakt på at revidere den britiske tv-net.Som et resultat, de har en stor rekruttering behovet, men lider under en færdighed knaphed i Storbritannien inden for dette område.
Jeg har anført nedenfor eksempler på den type roller, de søger at udfylde, så hvis du tror du har relevante kvalifikationer, så kontakt mig på
jonathan.martin (at) matchtech.com
De vil også behandle ansøgninger fra ansøgere, der har behov for arbejdstilladelser.
Færdigheder, der kræves:Frekvensplanlægning Engineers (Ł30, 000 -
40000 eller kontrakt)Antenne System Design Engineer (Ł45, 000 -
50000 eller kontrakt)Telemetriapparatur Engineer (Ł30, 000 - 35.000)Cellular Planlægning Engineers (Ł25, 000 - 35.000)Rollerne er alle haster så ansøgninger vil blive behandlet hurtigt for egnede kandidater.
Jeg kan forsikre Dem om, at disse er reelle behov, så kan du komme i kontakt, hvis du er interesseret.
Roller er alle britiske baseret men kan være fleksibilitet inden for dette.
Jeg har anført nedenfor eksempler på den type roller, de søger at udfylde, så hvis du tror du har relevante kvalifikationer, så kontakt mig på
jonathan.martin (at) matchtech.com
De vil også behandle ansøgninger fra ansøgere, der har behov for arbejdstilladelser.
Færdigheder, der kræves:Frekvensplanlægning Engineers (Ł30, 000 -
40000 eller kontrakt)Antenne System Design Engineer (Ł45, 000 -
50000 eller kontrakt)Telemetriapparatur Engineer (Ł30, 000 - 35.000)Cellular Planlægning Engineers (Ł25, 000 - 35.000)Rollerne er alle haster så ansøgninger vil blive behandlet hurtigt for egnede kandidater.
Jeg kan forsikre Dem om, at disse er reelle behov, så kan du komme i kontakt, hvis du er interesseret.
Roller er alle britiske baseret men kan være fleksibilitet inden for dette.