Brug 75179B (RS485) ansøgning kredsløb for multipunkt-kommunikation

F

fabouus

Guest
hi ... venner .. Jeg har et problem med RS485 multipoint fuld duplex-kommunikation .. jeg bruge IC 75179, men jeg har ikke ret kredsløb, der skal gennemføres ... så jeg bruger 75176 appication kredsløb .. men problemet opstår. Jeg har ikke adgang både til slave på samme tid. nogen venligst hjælpe mig med at løse dette problem .. hvis du har ret kredsløb til 75179 anvendelse i multipunkt adgang og fejlfinding, bedes du drøfte med mig ... tak ...

Hej ... venner .. Jeg har et problem med RS485 multipoint fuld duplex-kommunikation .. jeg bruge IC 75179, men jeg har ikke ret kredsløb, der skal gennemføres ... så jeg bruger 75176 appication kredsløb .. men problemet opstår. Jeg har ikke adgang både til slave på samme tid. nogen venligst hjælpe mig med at løse dette problem .. hvis du har ret kredsløb til 75179 anvendelse i multipunkt adgang og fejlfinding, bedes du drøfte med mig ... tak ...
Når du har master og slave er, master adresser hver slave og slave reagerer. Føreren kan sende Comman kommandoer til begge slaverne. I 75.176 er der en retning kontrol. Du bliver nødt til at bruge den retning kontrol linjen korrekt. Cheers Ravi

tak .. betyder det, at jeg er nødt til at kontrollere både Tx og Rx pin? fordi jeg har brugt anmodning protokol, men kun en slave kan comunicate med master .... [color = "Silver"] [size = 1] ---------- Indlæg tilføjes 09:18 ---- ------ Forrige indlæg var på 08:57 ---------- [/size] [/color]
Når du har master og slave har, master adresser hver slave og slave reagerer. Føreren kan sende Comman kommandoer til begge slaverne. I 75.176 er der en retning kontrol. Du bliver nødt til at bruge den retning kontrol linjen korrekt. Cheers Ravi
tak .. betyder det, at jeg er nødt til at kontrollere både Tx og Rx pin? fordi jeg har brugt anmodning protokol, men kun en slave kan comunicate med master ....

Du er nødt til at styre retningen af ​​transmissionen. Hvis RE og DE er bundet sammen og derefter bragt lavt, vil du være i stand til at modtage data og til at transmittere, tage linjen høj. Cheers Ravi

Du er nødt til at styre retningen af ​​transmissionen. Hvis RE og DE er bundet sammen og derefter bragt lavt, vil du være i stand til at modtage data og til at transmittere, tage linjen høj. Cheers Ravi
Jeg bruger 75179 som fuld duplex kommunikation, kan jeg ikke få adgang til slave med anmodning sendt program, har du nogen idé?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back