brug af kolibri og overgå

A

aravind

Guest
hej venner, jeg ønsker at opsætte server og klient til at køre eda værktøjer. min ven fortalte mig bruge kolibri. jeg dont kende om det. hvis nogen kender til at pls dele med mig. Jeg har brug for er at køre værktøjerne fra klienten. uden at installere værktøjerne i klienten. tak aravind

[Quote = Aravind] hej venner, jeg ønsker at opsætte server og klient til at køre eda værktøjer. min ven fortalte mig bruge kolibri. jeg dont kende om det. hvis nogen kender til at pls dele med mig. Jeg har brug for er at køre værktøjerne fra klienten. uden at installere værktøjerne i klienten. tak aravind [/quote] du skal installere overstige inclient første

lave u har ethvert dokument om, overstiger server og klient setup. hvordan jeg kan køre mere end fra fjernklients angår aravind

overstiger er en x-terminal til Windows-systemer ved hjælp overstige, kan du oprette forbindelse til en UNIX / Linux-system og afvikles en UNIX program. her er dokumentationen af overstige:

Hvis du har cygwin i dine vinduer. du kan bruge den til at oprette forbindelse til UNIX-server og gøre alt, hvad du kan. hilsen

Vi kan bruge mere end til at lande i tekstform, men ikke grafisk mode.

hej der, hvorfor skal bruge mere end, det er 180MB, en kæmpe program. kan du bruge Xmanager i stedet, er det kun 10 MB! og fuldt funktionel. Jeg har brugt det til at forbinde til Sun-server ved hjælp af alle EDA værktøjer i lang tid. bare prøve at hente det et sted og ved hjælp af Google søgning "knæk", .... du vil få licens nøglen til det. jeg er ikke beder dig om at gøre ulovlige ting, bare prøve at hjælpe dig. haha. neo

tak neo79 jeg ville gerne vide, hvordan man konfigurerer det, og om det er muligt at tilslutte søn maskine, hvis u har hjælpefiler kan du dele tak

hej aravind, jeg dont have nogen særlig hjælp filer til det. men hvis du får installationsfilen, bør der være en hjælp fil, eller readme. Der er ingen specielle ting at oprette forbindelse til serveren. du skal bare ip-adresse på serveren, og prøv nogle indstillinger, så bare forbinde. Jeg kan huske jeg tilsluttet til serveren uden at gøre noget speical. neo

Jeg setup 192.168.1.1 til min linuxserver og vinduer klient i92.168.1.7 jeg kan pinge serveren fra vinduerne. når jeg kan ikke forbinde serveren smide telnet. hvad jeg gør i min linux bryde. Jeg installere alle server pakker og starte telnet server servicein linux. men jeg kan ikke forbinde min Linus server throu Xmanager please help aanyone. giver trin for trin opsætningen tak

Cygwin emulerer vinduerne 'PC til at kunne lide som en UNIX-platform, så selvfølgelig kan det oprette forbindelse til en UNIX / Linux platforme.

I dont anbefale at bruge mere end da - den er overbelastet og store og meget langsommere end tilgængelige lillebitte kunder.

Prøv nomachine NX-server på Linux og NX-klient på Windows. Det fungerer ligesom charme. Meget hurtigere end Exceed og gratis.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back