brug for at kende værdien af denne i industriel auromation karriere

T

techyfubky

Guest
hej jeg er Arun fra Indien en frisk graduerede elektriker med masser af interesse for at komme ind på området for industriel automation.I am planlægger at deltage i en certificeret automatisering ingeniør programme.I ville være virkelig taknemmelig for dig, hvis du kan give mig en idé, hvor langt programmet vil være til hjælp i mit career.would være glad for at høre tilbage fra you.Thanks på forhånd. Nærmere oplysninger om den naturligvis er som følger.

I aktieselskaber modul de opererer med følgende seks producenter: ABB, Allen Bradley, Siemens, Omron, GE-Fanuc, Keyence.

pneumatik og Field instrumenter.

I SCADA de dækker Wonderware InTouch og Intellution Fix

I VFD de dækker VFDs af ABB.

I DCS

ABB 800-controller, Distributed node konfiguration bruger Profibus og Optical Modul bus,
kontrolpanelet designe, controller programmering (kontrol Builder M), operatør interface (SCADA portal), MMI programmering og design med CPsoft.COmmunication protokol (Ethernet, Modbus, PROFIBUS, optiske modul bus og Cs31 feltbussystemer)

Honeywell C50 controller, controller programmering (HC designer),
Honeywell PAC controller, controller programmering (bløde master), operatør interface (Experion)
MMI programmering (HCI designer), Netværk af EXPERION/PAC/C50/HCI.Real tid grænseflader med processtyring ,2-akse bevægelse kontrol, Servo drev / motor, Encoder.

GSM plc, GSM-modem-forbindelse, MMI, digital set up display, hukommelse backup modul, håndholdt programmering (HHP), særlig funktion kommunikation data kort - Analog I / P & O / P-kort, RS485-RS 232 kommunikation postkort

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back