brug for et forslag til sidste år projekt

M

menz

Guest
plz kan sum1 kan foreslå mig wat skal jeg gøre i mit sidste år projekt .. det burde b hardware baseret ..
plz dimme mig nogen nye og innovative idé ..

Pick up en Core Design lignende PCI-eller RISC eller DSP eller enkleste Mikroprocessor sige, 8.085 eller 86.Opdele arbejde effektivt i den gruppe på 3-4 studerende hver især må tage ansvar om nogle moduler.Design og optimere.

Du kan implementere UART, I2C og SPI protokoller.Hvis du kan bruge ovennævnte protokol kompatibel DAC eller temperaturføler og vise den målte værdi på LCD.Her vil du få viden om, hvordan man konverterer Binay værdier til ASCII eller du kan uploade den til en pc via UART.

kunne u prøve i den side af RADAR om dens display ved hjælp af verilog og VGA-controllere????
svar venligst ...Tilføjet efter 3 minutter:hii ...kunne u prøve at gøre ur projekt på området for radarbillede hjælp verilog design ..

Jeg har allerede grænseflader temperaturføleren og implementeret et kontrolsystem reguarding CPU fan hastighed ved hjælp af PIC-16 serien ..Tilføjes efter 1 minut:Jeg har også brugt USB modul af 18f455 PIC .. de var mine semster projekter ..Tilføjes efter 1 minut:plz afgøre mig somthing skam anderledes og nyskabende .. min hardware grænseflade er virkelig gud, og jeg ville gerne have mit projekt i denne side.Lagt efter 17 minutter:kan sum1 foreslå mig noget om magten?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back