Brug for hjælp i Brain Computergrænseflade

H

hanukaran

Guest
PHP:
Hej, jeg har brug for hjælp i mit projekt. Jeg har brug for at udvikle en downloads, der kan genkende og klassificere brainwave.I troede ønsker at udvikle software ved hjælp af matlab.Im nybegynder. Im learning now.I allerede har fundet EEG data i EDF format og tekst format. Kan nogen lede mig til at udvikle dette projekt. Tak og henviser Prabakaran

hello Prabakaran .. im også gøre mit projekt på 2D markørbevægelse med EEG signal .. kan u pls give mig de EEG data? thnx i forvejen

[Quote = sonidaman, 1031504] hej Prabakaran .. im også gøre mit projekt om 2D markørbevægelser hjælp EEG signal .. kan u pls give mig de EEG data? thnx i forvejen [/QUOTE] ya sikker bror ..... lad mig vedhæfte .... jeg vedhæfte the.edf data og. txt data ..... anywat hvilken platform bruger ..... kan vi gøre sammen, hvis du ønsker .... :) .. hvis du ønsker så tilføj mig i facebook pravan@live.com tanke n angår Prabakaran MUnusamy

hi Prabakaran jeg også ønskede at gennemføre en hjerne computer interface for multi bevægelse i Matlab. ville u plz hjælp mig, hvis u gjorde det. oprigtigt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back