Brug for hjælp om billedbehandling med C + +

I

IndiJones

Guest
Der er et filter er monteret foran kameraet, der adskiller billedet i 4 dele i henhold til bølgelængder af filtrene, og billedet ligner den ene, som vist i vedhæftede fil 4to1.doc. Størrelsen af billedet er 2048X1536 pixels. Jeg har brug for et program skrevet i C + +, der vil sætte 4 billeder i en ramme oven på hinanden og give en ydelse på størrelse 1024x768 (XGA). Kan nogen plz hjælp mig med det. På forhånd tak!

Hej Jeg er også interesseret i at arbejde om billedbehandling i VC + + kan u fyre henvise mig en e-bog eller en ressource for det i VC + +. thanx MSK

hi, der er en nogle gamle bog "Visual C + + 5 Power Toolkit til Windows 95 og Windows NT: Cutting-edge redskaber og teknikker for Programmører" af Richard C. Leinecker _hxxp: / / www.amazon.co.uk / exec / Obidos / ASIN/1566045282 / kapitler Ch. 3. Billede Punkt Processing Ch. 4. Billede Område Processing har at gøre med nogle grundlæggende billedbehandling i VC + + (lysstyrke, kontrast, kantdetektering, FD, FP median filtre osv.) for starten bør det være nok ... senere se på: _hxxt: / / www.codeproject.com / bitmap _hxxt: / / www.codeguru.com / bitmap ut

Hej thanx en masse uther8472 for at henvise me.but kan jeg finde denne e-bog Visual C + + 5 Power Toolkit til Windows 95 og Windows NT: Cutting-edge redskaber og teknikker for Programmører "af Richard C. Leinecker fri nogle hvor eventuelle krop ved, plz henvise mig at thanx MSK

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back