Brug for hjælp på PCI master transcation

J

jeevs

Guest
Kære venner,

I et AMBA bussystem PCI er en enhed som er koblet på bus.I læse, at nogle mennesker bruger én DMA-kanal som en del af PCI-komponent til skibsfører hukommelse transaction.Why er dette enkelt kanal DMA bruges som en del af PCI . Den ene ende af PCI er forbundet til værten bussen den anden ende, hvor DMA grænseflade er til stede sidder på AMBA bus.Why er dette?
Hvad er forskellen mellem at bruge DMA for at gøre det PCI transcation på AMBA bussen og direkte PCI master transcation.

Please help.

Thanks and Regards,
Jeev

Første bemærk venligst, at der er et gratis (open source) SOC projektet fra ESA, kaldet LEON.Det bruger AMBA, som den bus.Den gratis version, af den LEON projektet, omfatter også en PCI, som er forbundet på sin AHB.
Så det kan være af stor interesse for dig.
Jeg har forbedret sin PCI adgang hastighed.Du kan se mit arbejde i henhold til Forbedring af LEON2-XST PCI Interface på h ---: / / bknpk.no-ip.biz/LEON/leon_1.html.

Mit websted indeholder også mange andre smarte kode til AMBA, ligesom en AHB skærm.Monitoren kan anvendes på enhver AHB bus for at fejlrette aktivitet (AHB) bus (
h ---: / / bknpk.no-ip.biz/AHB_MON/ahb_mon_1.html).

Med hensyn til dit spørgsmål, tror jeg, at dit system ARM baseret SOC skal også bruges som et PCI-master og der bør være en måde at overføre data mellem en PCI-agent og ARM baseret SOC.DMA-kanal er en god måde at gøre det.

Personer med interesse om lignende emner til dit lide også Simulering Control fra CPU'en i SOC på
http://bknpk.no-ip.biz/AHB_MON/SimulationControl.html.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back