Brug for hjælp til at afkorte programmet til at køre Servo Motor.

D

darrellc

Guest
Jeg forsøger at køre en servomotor med dette program kode. Jeg bruger den mikroC grundlæggende compiler til PIC. Det er over grænsen, kan ikke finde nogen måde at afkorte programmet. Kan nogen hjælpe mig? Ville sætte pris på al hjælp.
Code:
 / / Servomotor Auto-mode test int i; void main () {TRISB = 0; ADCON1 = 0x07; PORTB = 0; gøre {for (i = 0; i

Hej. Jeg har ingen idé om, hvad dette program er godt for, men jeg kan tyder på en lille størrelse optimering sådan her:
Code:
 / / Servomotor Auto-mode test int i, j; void main () {TRISB = 0; ADCON1 = 0x07 ; PORTB = 0; gøre {for (j = 1300; j

Sagen er, at jeg ikke kan sætte en variabel ind i 'Delay_us () ". Jeg bruger den mikroC PIC compiler.

Hvordan 'Bout denne derefter:
Code:
 / / Servomotor Auto-mode test int i, j; void Delay_10us (int DLY) {while (- DLY> 0) {Delay_us (10);}} void main () { TRISB = 0; ADCON1 = 0x07; PORTB = 0; gøre {for (j = 130 j

Hmm, fejlmeddelelsen 'Delay_10us Identifier omdefineret'. Men jeg prøvede at ændre navnet på funktionen, og det lykkedes at kompilere! Nu er jeg bare nødt til at prøve det af på min motor senere. : D Tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back