brug for hjælp til at evaluere to kredsløb

K

kickbeer

Guest
helo,

i den vedhæftede fil nedenfor, er der to differential forstærker.Den ene er differensflowmåling forstærker med indbygget belastning og den anden med aktiv belastning.forskellen forstærker med indbygget belastning er den oprindelige, som jeg tog fra IEEE artikel.den anden (med aktiv belastning) er ændringen jeg gjort.Jeg gjorde det, fordi jeg ønsker at øge gevinsten.Mit spørgsmål er, har jeg ændre differenstryk forstærkeren (med indbygget belastning) korrekt?Jeg tvivler på dette, eftersom jeg slutte drænes for både M18 og M19 direkte til gaten for M5 og M6.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Du har ret ...det
er forkert.Du skal anden synker den nuværende fra M18 og M19.

diemilio

diemilio wrote:

Du har ret ...
det er forkert.
Du skal anden synker den nuværende fra M18 og M19.diemilio

At den ene har ret, fordi nu har du en AC vej til strømninger i M3 og M6.De ting er, at der ingen fordel mellem denne topologi og den ene med modstande (fra gevinsten synspunkt) fordi impedans på de to knudepunkter (porte M4 og M5) vil blive domineret af impedansen af diode tilsluttet MOS, så den vil være tæt på 1/gm det er som regel ganske små.

Hvorfor er du forsøger at bruge denne topology?Er der nogen grund i særdeleshed?Er der nogen fordel af at have denne konfiguration i stedet for en diff amp efterfulgt af to Invertering etaper eller en sammenfoldet cascode amp for din ansøgning?

Hilsen,

diemilio

Jeg forsøger at øge båndbredden, men noget i simuleringen var svarende til den, den ene med indbygget belastning.Hvad er din mening?Du kan se den oprindelige artikel, som jeg fandt, at kredsløb i den vedhæftede fil
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back