brug for hjælp til at konvertere HSPICE parametre til spøgelse parametre

U

uladz55

Guest
brug for hjælp til at konvertere HSPICE parametre til spøgelse Spice parametre

Jeg vil gerne præcisere min anmodning.

Jeg har HSPICE model parametre, der leveres af støberi.Filen med udbygning "L" for eksempel: model.l
Men jeg har brug for SPICE parametre for spøgelse, med forlaengelsen "SCS", for eksempel: model.scs
Så jeg er nødt til at konvertere HSPICE parametre til spøgelse parametre til brug spøgelse simulator i kadencen.
De har forskellige modeller og har en vis forskel i syntaks.

Tak

hej

Modellen filer er de samme som modellen fil bruges til HSpice kan bruges sammen med Tspice.Det samme bør holde godt for kadencen også.

du kan få den model filer i websites eller manualer fra kadencen

Der er en ting kaldet SPICE Preparser i kadencen.Der er to skridt fra arbejdet med SPICE model filer i spøgelse miljøet.

1.I valgmulighederne for "simulator lang", de strækninger, hvor du omfatte SPICE dæk, kan du skrive den erklæring, som simulator lang = krydderi og når spøgelse netlisting starter, kan du skrive som simulator lang = spøgelse og derefter kan køre filerne.

2.En anden mulighed er at helt konvertere SPICE biblioteker til spøgelse.For at gå til konsollen og give kommandoen som

spp-konvertere-hspcompatible <input.lib> <output.scs>.

Jeg tror, at det virkerLagt efter 57 sekunder:Men den anden mulighed er en smule kedeligt og konverteringen er somme tider ikke ret.Så du er nødt til at investere lidt tid i at

Jeg har forsøgt spp-konvertere hspcompatible <ths4131_netlist.sp> <ths4131_netlist.scs> men jeg havde denne fejl:

Mangler navn til omdirigere, hvad
er problemet?Hjælp pleaseeee!Lagt efter1. minutter:Jeg korrekte,
og jeg har skrevet nøjagtigt:
spp-konvertere-hspcompatible <ths4131_netlist.sp> <ths4131_netlist.scs>

Jeg er forundret, har du løst dit problem, goldeboy?
betyder, at punktum arbejde?

Åh, jeg see.I forsøgt, og mødte den samme fejl:
forsvundne navn til omdirigering.

Nej, faktisk har jeg opgivet at skrive denne kommando.Men kadencen Support har sagt til mig, at problemet med spp kommando kommer fra den kendsgerning, at netlist blev anvendt i Windows eller redigeret i Windows, ser dette emne: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=1148535 # 1148535

kan du gå til denne webside for at se, hvordan man løser ssp kommando problem:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=1149244 # 1149244

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back