Brug for hjælp til bestemme positionering position ved hjælp TDOA

C

cuongtv7127

Guest
Jeg gør mit projekt til eksamen ca afgøre positionering position ved hjælp TDOA (Time Forskellige af Arrival) Jeg har nogle problemer med GCC algoritme og Chan metode (til fjernelse af ikke-lineær ligning) i Matlab kode Please help me.Thanks en masse Som . hvis nogen ved, hvordan man konverterer Simulink til Matlab kan du hjælpe mig Tak

Har du allerede fået TDOA ting arbejder i Matlab? Ville det være posible for dig at give mig din Matlab koder? Jeg vil være meget taknemmelig, fordi det vil være af enorm hjælp for mig. Hilsner

TDOA Matlab Ville u plz sende mig Matlab kode TDOA hvis det kører jeg virkelig brug for det og alle relaterede ting som AOA eller EOTD im sidste års studerende n ds er mit afgangsprojekt ville jeg virkelig sætte pris på det sh_kokani@yahoo.com

Kære Jeg waorking på det samme projekt, kan u plz sende mig din kode ... Det vil b meget hjælpsomme ...

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Indlæg tilføjes 16:05 ---------- Forrige post var på 16:05 ----------</span></span>
Kære Jeg arbejder på det samme projekt, kan u plz sende mig din kode ... Det vil b meget nyttigt ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back