brug for hjælp til transportbåndet

L

liew222

Guest
Jeg har brug for en hjælp til transportøren stigen diagrammet. jeg virkelig dont forstå timeren arbejde, og hvorfor de input vil være sådan og så videre alligevel, hvor jeg kan finde mere information for timer? PLC anvendes til at starte og stoppe motorerne i et segmenteret transportbånd. Dette giver kun bælte sektioner transporterer et objekt som kobber plade at bevæge sig. en tre-sensor placeret ved siden af hvert bælte segment registrerer placeringen af en kobberplade. så længe pladen er inden for opdage vifte af kontakten, vil motoren arbejde. Hvis pladen bevæger sig ud over det område, er et stopur aktiveres, og når denne indstillede tid er gået, motoren af dette bælte stopper. Jeg ved ikke hvordan man kan skabe en komplet transportbånd om dette spørgsmål.

hi .... IAM mekatronik ingeniør og ICAN hjælpe dig til at skrive Lader plc CVU og hvis du ønsker PIC-kode, men hvis du kan trække din convyer, og hvad der vil ske, fordi jeg ønsker at forstå systemet [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 51 sekunder: [/color] [/size] min email [size = 7] ksmksam@bigstring.com [/size]

u prøv at se på dette. Tallet P3.28 er der. det bare simpel. men jeg kan ikke trække hele stigen diagrammet. [/Img]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back