brug for hjælp

U

udit

Guest
Jeg er nødt til at gøre en lyd erhvervelse system (til at erhverve lyd fra støj) og foder de analoge data i en ADC og derefter den digitale data til en mikroprocessor.
Jeg har brug for hjælp i bestræbelserne på at gøre lyd erhvervelse system.
jeres hjælp ville være meget værdsat.
Tak

Her er det:
Jeg er nødt til at gøre en hardware-projekt inden for 2 måneder. Handler det om DSP baserede adaptive støj annullering fra audio køb / afspilning.
Jeg har først erhverve audio (voice / tale) ved hjælp af mikrofonen, foder i DSP processor og derefter gøre nogle adaptiv filtrering og derefter spille den tilbage.
Jeg håbede, hvis jeg kunne få hjælp i acqiring stemme og samtidig spiller den tilbage, en slags realtid erhvervelse af speech.The DSP processor accepterer signal som analog form, så fodre den tale, og den omgivende støj direkte var en af Det alternative.But min guide understregede på en hardware ckt at erhverve audio thro Mikrofon og samtidig en anden mikrofon kan bruges til at registrere den omgivende støj og disse to signaler vil blive anvendt samtidig gør adaptiv filtrering.Så jeg håber, hvis u kan give mig nogle retningslinjer, som vil være nyttigt i forbindelse med lyd erhvervelse system ved hjælp af mikrofon.
gerne have en optager og afspilning (for udsender lyd) i musik system.
Tak
Udit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back