brug for noget hjælp i kodning 16f877

S

sultan.al3lama

Guest
hej jeg har et projekt til at bygge en bil, der kan flytte selvstændigt, og det sender sin placering til basen via XBEE at trække sin vej kan nogen hjælpe mig i de koder, der kan hjælpe mig eller måden at opbygge et sådant system angår,

i CCS er der nemme trin i kommandoer til at sende data via XBEE. Du giver flere detaljer om dit projekt og hardware. For hvad niveau du har fremme dette projekt. I Studebts niveau? eller??? Fortæl os, hvad der er de ideer, du har indsamlet til dette projekt. hvis du har en diagram proveide her ... Det kan benytte alle til at hjælpe dig ...

bruger du GPS eller enhver anden sensor til sensor de holdninger? Hvis du har nogle kredsløb mail mig, vil jeg hjælpe dig, at jeg gjorde disse to varaities

hej jeg vil bruge GPS og den model, jeg vil bruge er i linket [url = http://www.sparkfun.com/products/9436] 50 Channel GS407 Cylindrisk GPS-modtager - SparkFun Elektronik [/url] Jeg har brug for kode, der vil læse GPS-data og sende dem til basen via XBEE også, jeg har brug for at vide, hvordan man kan trække stien af bilen afhængig af GPS læsning, der kommer fra den bil, jeg ved, at der anvendes GPS RS232, mens XBEE benytter også RS232 i 16f877 jeg kun har en RS232 hvordan kan løse dette problem? hvis du kan hjælpe mig venligst gøre hilsen

i xbee eller pic der er ingen RS232. Det indeholder kun usart. I xbee, er det 3.3V standard. Og i pic det er TTL. Så du nødt til at konvertere mellem disse spændinger. Du kan du sende currect ideer, jeg vil sende koden til dig, min ven

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back