Brug Skill I Allegro.

X

xl_cheese

Guest
Kan nogen hjælpe mig? Jeg har været over hele Cadence hjemmesider for dygtighed samt google for de sidste par timer. Jeg er lige begyndt, og blot ønsker at udføre selv en enkelt prøve færdighed kommando i allegro. Noget jeg har prøvet indtil videre har givet mig "Kommando ikke fundet". Jeg bruger allegro i win xp. Denne mappe eksisterer, men jeg kan ikke udføre noget af det på kommandolinjen. C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ eksempler \ færdigheder Tak!

Har du downloadet færdigheder scripts fra Sourcelink? Du har brug for Cadence support id for at logge ind Der er nogle måder, du kan indlæse kvalifikationer filer i Allegro. Såsom (belastning ("xxxxxxx.il")) eller læs inde Skill utulity du vil bruge og instruktion gives der. Eller redigere. Ilinit filen for at tilføje kommandoen til at indlæse kvalifikationer, hver gang du Invoke Allegro. Der er tonsvis af info om Færdighed i Allegro i hjælp og dokumenter. Afhængig af din licens er der Development værktøj til Skill kommer med Allegro. Endelig er der Yahoo gruppe "Skill School", hvor du også kan få nyttig information. Hilsen, M

Tak for info. Men hver gang jeg forsøger at indlæse en færdighed fil jeg får kommandoen ikke fundet.
Code:
 Command> (belastning ("C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ eksempler \ dygtighed \ form \ basic \ axlform.il") E-Kommando ikke fundet: skill belastning ("C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ eksempler \ dygtighed \ form \ basic \ axlform.il "Kommando>

Jamen jeg har brændt et andet par timer og stadig ikke gå. Det er frustrerende. Hvis jeg bare kunne få en enkelt HelloWorld typen script til at køre ville jeg være en glad autocamper. Så ville jeg være i stand til at få nogle reelle arbejde.

[Quote = xl_cheese, 509.923] Godt jeg har brændt et andet par timer og stadig ikke gå. Det er frustrerende. Hvis jeg bare kunne få en enkelt HelloWorld typen script til at køre ville jeg være en glad autocamper. Så ville jeg være i stand til at få nogle reelle udførte arbejde. [/QUOTE] i kommando vinduet write dygtighed tryk enter og derefter prøve at bruge dine færdigheder kommandoer.

Hej, Hej Verden eksempel: axlCmdRegister ("hh" 'HelloWorldProcedure) procedure (HelloWorldProcedure () println ("Hello World")) gemme denne kode i en fil med navnet "example.il" sted filen i den sti, hvor du har placeret din bestyrelse fil åbne din board filtype => dygtighed belastning ("example.il") type => hh det vil vende tilbage "Hello World".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back