Brug Spectre

S

srivatsan

Guest
Hej,
Jeg har ingen idé om hvordan man kan simulere et kredsløb med spøgelse.Er det svarer til at køre krydderiet ved hjælp af en kode i stedet for ved hjælp af en Netlist fra kadence eller hvad?Jeg kan generere Netlist fra Cadence (spøgelser).Hvordan kan jeg bruge det til Spectre?hvilke ændringer i formateringen af modellen er der behov for?Please svar.
Tak.
srivatsan

Hvor kan jeg hente den gratis for Spectre?Jeg ønsker at studere denne software.Tak

Du kan køre spøgelse fra Analog Kunstner ved at vælge det spøgelse (ikke spøgelser) simulator.

Du kan køre Spectre i Cadence af interface, eller bruge kommandoen 'spøgelse dit Netlist' for at køre den.

Du skal søge i Google for at finde en god læring for dig spørgsmål.

Jeg må sige, der er så mange om det.

Hvis du stadig ikke kan finde det, bare fortælle mig.

Jeg vil uploade en tutorial til dig!

Skriv venligst det, og også jeg vil gerne vide, formatet af model fil for NMOS og pmos (bsim3v31) som spøgelse kan forstå.tak
srivats

u kan gøre simulationen fra analog kunstner. passe om dine tech-fil indstillinger og bibliotek settings.since kadence er et meget stort værktøj med masser af emner at tage pleje.

hilsen
amarnath

Nå, jeg løb Spectres becoz jeg kunne vide, hvordan du indstiller modelsin et passende format korrekt.Ligeledes hvis du kan sende den model format eksempel for spøgelse simulator.Jeg ved, hvordan man arbejder med kadence, men ikke med model formater ....
srivatsan

kunne nogen sende allmodels.scs (eller fortælle os, hvor du kan få det fra sige for TSMC teknologi), fordi spøgelse bruger dem til modeller.Jeg kunne ikke generere det (selvom jeg burde være i stand til) fra hovedmenuen.tak.

Jeg tror, Spectre & spøgelser er same.only den modeltype er forskel.

Jeg tror yd en bedre udnyttelse spøgelse og hspice sammen til at gøre ur simulering.og. MEA er meget nyttig

Spectre er ikke en stand alone simulator.Det s indlejret i Cadence Analog Kunstner.Det er bedre at gøre det med kadence

efter din shcematic bør du tjekke for fejl ... hvis det ikke fejl .. fortsætte ...
Klik på ADE .. nogle pop up kommer ... derfra du vælger simulator .... efter at belastningen modeller ........ output vælges ..... analyser ...... . skabe Netlist og køre ................

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back