Buck loop stabilitet kompensation

I

integ52002

Guest
Jeg måle min Modulator og Filter GAIN.
Kan nogen check, hvis min output bølgeform er korrekt.Im ikke sikker da jeg tjekke dette websted, så min reference, sin Gain er mere mere end 0dB ..Men mit Gain er omkring ,013 dB.

Jeg har brug for at måle det i orden for mig at vide, hvad Fejl forstærker bør anvendes til at kompensere for de Buck Converter.

Please kan nogen hjælpe mig med dette.

I vedlagte kredsløbet og min GAIN Hspice simulation. [/ Img]
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

beklager, men du dont have modulatoren og filter vinde ...... filteret er en del af modulatoren ...... de to ting, du har, er modulatoren og fejlen forstærker

eem2am "beklager, men du dont have modulatoren og filter vinde ...... filteret er en del af modulatoren ...... de to ting, du har, er modulatoren og fejlen forstærker"

Hi eem2am, jeg har en anden kreds.Kontroller tallet 7 i http://www.intersil.com/data/tb/tb417.pdf.For at indse, hvad fejlen forstærker bør anvendes,
har vi brug for at kende Overførselsfunktion af Open Loop Gain.Så fra et lukket kredsløb, det var instrueret der på hjemmesiden, at jeg er nødt til at droppe det og måle Open Loop som består af Modulator og filter.Jeg ved, at filteret er en del af modulator, når jeg læser den metode af denne hjemmeside jeg fik også forvirret.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back