bud på speciale

M

mamu_s

Guest
Helo ... Jeg har planer om at fortsætte min herre på digital IC design .. kan anyboard foreslå en god titel til at designe ..? tak for din tid

Hvad med nogle kunstige intelligente chip? Håber denne hjælp.

Kandidatspecialet afhænger af din interst og din professor bør støtte det. Kig efter speciale, som du kan få job nemt. Hvis du er intersted at forfølge ph.d. i samme område, se efter forskningsemner kan lide, Signal intgerity, lavenergidesign, billedkomprimering metoder og osv. I øjeblikket er Nano-videnskab i VLSI vokser. Denne type af forskning støtter i Tokyo universitet eller amerikanske universiteter .. Så koncentrere sig om speciale med dine mål og fremtidige arbejde. Mine forslag til speciale (Hvis du er på udkig efter job efter MS) er ny algoritme implementering ved hjælp af HDL og bevise det i FPGA. Områder nogen ting det dækker Kryptografi, Video domæne eller netværk er nyttige til at få job nemt. Find virksomheder, som kan støtte dig i specialet. Deres interst er også nødvendigt at overveje i dit speciale. Held og lykke .. Regards, Sam

takket være Sam .... du virkelig hjælpe mig ... faktisk er jeg ikke god i layout design. Kan jeg bare fokusere på HDL og afslutte med bevist den ved hjælp af FPGA? kan nogen give en idé?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back