buffer problem

P

pratap_v

Guest
hvad er forskellen mellem ur buffer og normal buffer?
behage dont fortælle mig ting som drev styrker ...

hehe, så vidt jeg ved, cell_rising og faldende overgang tid ur buffer er næsten lige, men den normale buffer ikke.så vi kan få printkapacitet på uret.

Blot for at tilføje en mere, bør diff forsinkelse være min for alle PVT hjørner ...hilsen
yln

"Bare for at tilføje en mere, bør diff forsinkelse være min for alle PVT hjørner ...hilsen
yln "Hej,

Jeg kan ikke blive ur ans.Can u plz forklare det.

Hilsen,
deepa

Ur buffere er specielt designet buffere der anvendes til ur træ syntese og ur routing.Disse buffere har lige stige og falde tider, således at både uret kanter har samme hældning og er lige.Disse buffere også har en lav forsinkelse og mindre snyltende kapacitans, så den næste buffer eller logik ikke indlæses i bufferen og forårsage uret bølgeform skråningen til at ændre.

ur buffer er ideelle til CTS!specielt konstrueret til at hav samme stige n falde tid ..
dermed anvendes i ur-træ n mere end nogle gange normal buffere eller invertere r anvendes i CTS

ur buffere har næsten samme stiger og falder med tiden og færre parasitter, medmindre normale buffere, der anvendes i data sti.

generelt, et ur buffer er næsten lige stige og falde forsinkelse, det er en god

ejendom til ure.normal buffer's stiger og falder forsinkelse varierer meget.pratap_v skrev:

hvad er forskellen mellem ur buffer og normal buffer?

behage dont fortælle mig ting som drev styrker ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back