BURN i test-og bestyrelser.

A

Amjad

Guest
HejHvor kan jeg få den tutorials til at forstå om brænde i test-og
om brænde i bestyrelser.Tak
Amjad

Jeg antager, at du vil gøre testene til de samme parametre for design validering i en længere periode.

Ikke sikker på hvad du spørger de fleste brænder ins er produktspecifikke.

: R

Hi j2356rJa.De generelle dokumenter eller vejledninger om brænde i bestyrelser og afprøvning.

Amjad

Det brænder på, er at teste kredsløb i de yderste områder sædvanligvis temperatur og elektriske parametre.Kredsløbene bliver overvåget, mens det sker, så deres møde den elektriske parametre kan bekræftes.Det er almindeligt at holde kredsløb på disse ekstremer for en eller flere dage i træk.

Det er vigtigt at teste kredsløb og ikke den test, der er.Skærmen og stimulere normalt kredsløb uden for fryserummet.Dette efterlader bestyrelserne korrekt, stikkontakter, og stik for at opleve de ekstreme temperaturer og producere falske kredsløb behandlinger.

Det brænder i testen afhænger i ansøgningen, hvor du vil bruge dit bord.Så du skal studere de ekstreme temperaturer og ekstreme himudity.Du skal bruge en speciel plads til at være i stand til at justere disse to parameter.Den mest advanatgae af brænde i testen er at opdage, hvis der er en uge lodning punkter, eller hvis der er nogle dårlige kvalitet komponenter.

Amjad, har du en particlular produkt eller en del for at teste.

Jeg har set de vilkår burn-in, der anvendes til at beskrive mange former for testning ikke altid er relateret til eller inddrage miljøtest ekstreme temp og fugtighed, men måske for test af ydeevne stabilitet i varierende input stimuli grænser.I dette tilfælde burn-in ville være konstant temp & fugtighed som konstant luften 25 ° C, 50% RH for at sikre en baseline.
En sådan test vil være inde i et kammer, men det kammer ville være at kompensere for EUT termisk emissioner foruden.En test med eller uden temp / RH kompensation kunne bruges til sporing af produkternes ydeevne eller efectivness af termisk dissipitive kvaliteter af et chassis eller tilfælde, hvor magten enhederne er tilsluttet.Eller i tilfælde af en enkelt del, ligesom en ASIC eller FPGA, for at se præstationsparametre efter fuld / halv hastighed cykler eller sekventiel shorting af output stifter eller belastning opsigelse test for 24 timers periode.

Hi j2356rTak for inforamtion.Jeg vil gerne vide udformningen af wafer brænde i bestyrelser for chip-forsøg.
Udformningen regler, mekaniske problemer, ovn udvælgelse, om rammer kræves og componetns.

Amjad

http://www.espec.co.jp/english/env-test/e-seminar/test/test-wheha-2.html

http://www.espec.co.jp/english/env-test/e-seminar/test/test-wheha-1.html

http://serve.me.nus.edu.sg/nano-wlp/Research% 20Areas/Test% 20and% 20Burn-In% 20System.htm

Nogle gode ting fundet på Google med søgeordene "wafer brænde i test" med nogle, der er anført ovenfor.

Et par gode artikler vil være bedre end et par punkter offentliggjort her, så genstanden let kunne være mange hundrede sider lang.

Håber det hjælper på nogen måde

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back