business oppurtunity i Indien

E

electron_boy

Guest
hej

nu gør sidste år teknik (elektronik og kommunikation).ive planlagt til at starte en lav skala virksomhed efter færdigbehandling min grad.Min interesse er indlejrede systemer og ive planlagt til at starte en virksomhed til at levere indlejrede products.how om virksomheden oppurtunity i Indien er det godt for en friskere at starte en virksomhed.

Jeg thunk det afhænger af hvor du bor nu.
Det er vanskeligt at bygge virksomhed i Indien, og at være i USA f.eks.

Jeg dunt tankerne joinin din Grp: D kunne være i stand til at give u teknisk bistand inden for VLSI / Lavt strømforbrug computerarkitektur: D

forsøge at opbygge et manufacturin enhed ..I WÜD forsøge at kanalen på ordrer

med hensyn til,

Oppurnities i Indien er godt nu.Du gør noget i VLSI design og fremstilling Men dont trget hjemmemarkedet.

amjad wrote:

Oppurnities i Indien er godt nu.
Du gør noget i VLSI design og fremstilling Men dont trget hjemmemarkedet.

VLSI sektor er til stede i Hyderabad, Pune, Noida, Gurgaon og i et begrænset omfang i Madras og Chandigarh.

u kan starte ur indlejrede virksomhed i Chennai.chennai god destination for indlejrede system design.i chennai u cant finde nogen computator.
held og lykke

Hvis du har noget i forbindelse med indlagte lyd-og indlejrede strømforsyninger (batteriopladere, UPS etc) tælle mig i.bimbla.

Aravind wrote:

u kan starte ur indlejrede virksomhed i Chennai.
chennai god destination for indlejrede system design.
i chennai u cant finde nogen computator.

held og lykke

Hej, hvis du ønsker at stjerne sælger allerede gjort produkter, vi søger distributører over hele verden.www.spaindev.com

Jeg
vil vente på dine kommentarer.

salg (at) spaindev.com

electron_boy wrote:

hejnu gør sidste år teknik (elektronik og kommunikation).
ive planlagt til at starte en lav skala virksomhed efter færdigbehandling min grad.
Min interesse er indlejrede systemer og ive planlagt til at starte en virksomhed til at levere indlejrede products.how om virksomheden oppurtunity i Indien er det godt for en friskere at starte en virksomhed.

Vitaly wrote:

Hvad gennemsnitlige løn pr måned er indlejret system programmør nede i dig region?

hi .. electron_boy ..

Lad mig få ur kontakt info .. jeg Liv i chennai

Kære ven
Jeg vil gerne congrat du først
vi mennesker bruges til at drømme om at slutte i en stor virksomhed og drage en smuk løn efter endt degree.your initiativ er ret stor
Jeg er meget intrested at slutte med dig
Jeg bor i Bombay. Jeg plejede at foretage indlejrede projects.i håber der en masse oppertunities er der i Indien.
hvis du er intrested, pls mail mig
sun2ish (at) yahoo.com

sunish

Hej alle,

og ive fik et par projekter i indlejrede område, men som nu IM ikke i stand til at starte min virksomhed som jeg har fået en oppurtunity som bord design ingeniør.og opgaven er at gå godt og im lære mere med stadig større hastighed.så jeg vil udsætte mine planer om at starte virksomhed i en anden 3-4 år (hvis overhovedet im ikke smidt ud ...!!!).

thanx for ur interesse.

elektron dreng

Jeg er 2005 Passout i B. Tech Electronics og Instumentation.Jeg havde også den samme intention, men efter at have prøvet for om et år, nu endelig har jeg tiltrådte et selskab, som en ansat, tænkte på at realisere min drøm efter få år.Jeg er altid klar til at hjælpe dig på alle mulige måde jeg kan.I øjeblikket arbejder som Embedded Design Engineer så Enhver hjælp i Embedded Systems, hilses velkommen.

hi Krish

thanx for ur interesse.Jeg m sikker på, at jeg vil kalde u når jeg har brug ur hjælpe.Jeg m øjeblikket arbejder på nævn for telecom applikationer.hvad u arbejde med?Embedded design i den forstand, hardware eller software?

Jeg PLC programmør også intrested i starten egne biziness i industriel automatisering område.Hvis nogen intrested bedes du besvare me.ThanksTilføjes efter 1 timer 57 minutter:Jeg planlægger at starte egen buziness i india.I am electonic ingeniør udvikle industrail automation software løsninger
Tak.

Hi All,

Jeg Elektronik & Kommunikation Eng.Jeg har 5 År Exp.i Industrial Automation.I øjeblikket arbejder jeg med L & T.

Jeg er interesseret i at starte min egen virksomhed.

Hvis nogen er interesseret kan du svare mig.

Tak

Hilsen
Tectona

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back